athena_arabians
Trådstartare
Ehm, du vet vad det är för dag imorgon? Expressbud?
Vi vet vad det är för dag Men jag tror du kan få problem med att få särbon att släppa en butterkaka (i stil med "pry it from my cold, dead hands" typ)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehm, du vet vad det är för dag imorgon? Expressbud?
Jäkla kinkigt då!Vi vet vad det är för dag Men jag tror du kan få problem med att få särbon att släppa en butterkaka (i stil med "pry it from my cold, dead hands" typ)
Jäkla kinkigt då!
LasagneIdag ska jag laga riktig mat.
Dvs inte hamburgare eller korv.
Frågan är bara vad jag ska laga
Hmm
Idag ska jag laga riktig mat.
Dvs inte hamburgare eller korv.
Frågan är bara vad jag ska laga
Hmm
Jag behöver bara trycka lite längre där jag ska skriva så kommer en ruta med alternativet "klistra in" upp.Hörrni, när det står "kopierat till Urklipp" på mobilen, vart hittar man bilden då?
Men både pollen och knott verkar slå hårdare i år än tidigare år, jag brukar klara mig fint utan allergitabletter efter midsommar men det kliar i ögonen och jag nyser som en tok om jag slarvar. Fick knottbett på ena foten en kväll och den svullna upp. Det la sig tog med extra allergitablett och alovera after sun. Enligt devisen man tager vad man haver det kliade helt hysteriskt och det var det första jag hittade i flyttröran.Jag brukar funka bra på vanliga Loratadin men då måste jag ta den dirkt när jag bli biten.
Nu har jag använt Desloratadin som jag tar mot min njurklåda. Trodde de skulle hjälpa men det verkar inte så.
Lite purken över att det inte lägger sig. Jag borde åka och handla men vill inte för jag ser ut som jag fått stryk.