Det var exakt noll minuter kö. Ibland har Corona sina fördelar
Antar att de fortfarande hade glesare vid borden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var exakt noll minuter kö. Ibland har Corona sina fördelar
Ingen aning, men de ska iaf inte lägga ner enligt hemsidan.Eckerö är väl systerbolag med Birka?
Antar att de fortfarande hade glesare vid borden?
Det var det och extrabord närmare kanalen
JoIngen aning, men de ska iaf inte lägga ner enligt hemsidan.
Ok? Inte vad jag kunde se?
Pratar vi Eckerö eller birka?Ok? Inte vad jag kunde se?
Grillar kyckling till en Caesarsallad och dricker ett riktigt gott vin (Maçon Village). Snart dags för maaaaat!
De ska väl ha förhandlingar om detOk? Inte vad jag kunde se?
Jag pratar om Eckerö.Pratar vi Eckerö eller birka?
Birka slutar kryssa omedelbart och ska ha samarbetssamtal med Eckerö som är en del av företaget som äger birka.
Pratar vi Eckerö eller birka?
Birka slutar kryssa omedelbart och ska ha samarbetssamtal med Eckerö som är en del av företaget som äger birka.
Samtal skrev jag, antagligen för att lösa fartygsdelen mmDet är inget samarbetsavtal. Eckerökoncernen äger både Eckerölinjen och Birka cruises. Det är det senare som Eckerökoncernen lägger ner.
Laddar för en sista insats inom intensivvården i morgon på måndag börjar jag på min vanliga arbetsplats. Det ska bli fantastiskt skönt. Har varit pandemi omplacerad sedan i början av april. Har lagt en flaska Cava på kylning till imorgon kväll.
Laddar för en sista insats inom intensivvården i morgon på måndag börjar jag på min vanliga arbetsplats. Det ska bli fantastiskt skönt. Har varit pandemi omplacerad sedan i början av april. Har lagt en flaska Cava på kylning till imorgon kväll.
Inte hästens fel,utan pilotens, dom gör det vi ber dom om,gör vi fel så blir det fel.