Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen antingen eller hela tiden. 30 plus eller 12 graderVisa bifogad fil 53667
Jag saknar sommaren. Den är definitivt inte här idag.
Borde ha lärt mig vid det här laget att vid midsommar regnar det och i juli så är det antingen eller.Det är verkligen antingen eller hela tiden. 30 plus eller 12 grader
Det är verkligen antingen eller hela tiden. 30 plus eller 12 grader
Japp. Den är någon annanstans.Visa bifogad fil 53667
Jag saknar sommaren. Den är definitivt inte här idag.
Tog du fotot eller är det från Internet?
Laddar för en sista insats inom intensivvården i morgon på måndag börjar jag på min vanliga arbetsplats. Det ska bli fantastiskt skönt. Har varit pandemi omplacerad sedan i början av april. Har lagt en flaska Cava på kylning till imorgon kväll.
Hen klär i rosa!
Jag eldar i kaminen....... Här var det strax över 19 grader inomhus när jag steg upp och det kändes fuktigt och ruggigt, men nu ligger temperaturen på dryga 22 grader och jag tror att jag kanske låter glöden falna nu. Vill ju inte börja svettas i stället.....Japp. Den är någon annanstans.
jag har tänt i pannan. Hade 18 grader inomhus.
- juli och jag eldar
Hittade du på något igår som du inte ville att hunden skulle se? Med tanken på hur hatten täcker ögonen.......
En vän skickade det till mig, hon vet att jag diggar hela tweed-grejen... Men jag vet inte om hon snott det eller tagit det själv.