Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde det på min mobil för säkerhets skull, ha! Jag känner er alltför välFörresten, jag hoppas du googlade på en jobbdator
Vad pratade du om?
Brukar det inte stå i recepten?Shit, va stora bullarna blev
De har länkat ihop till ett jättebakverk.
Det blir alltid samma sak fast jag tycker jag försöker göra dem mindre. HUR gör man normalstora bullar?
Särbon säger att han förstår inte problemet.....
Brukar det inte stå i recepten?
Kompisen som bakade professionellt vägde degbitarna.
Jag har anammat, och det har gjort det lättare att göra lika stora bullar och småfranskor.
Men då så! Du gör helt enkelt bara 26 eller 28 iställetJag får rätt antal. Det står ca 25 bullar. Och det blev 24...bautastora!
Förstår inte "problemet" ,mer bullar åt folket!!!Jag får rätt antal. Det står ca 25 bullar. Och det blev 24...bautastora!
Brukar det inte stå i recepten?
Kompisen som bakade professionellt vägde degbitarna.
Jag har anammat, och det har gjort det lättare att göra lika stora bullar och småfranskor.
Här är anledningen till varför jag är bättre på att laga mat än att baka, i matlagning kan man höfta och gå på känsla. Bakning, då ska det helst vägas och mätas. Nåja det brukar bli uppätet ändå! Lite samma sak med att sy, man bör inte höfta när man ska sy kläder.Älskar min köksvåg, jag använder den alltid när jag bakar.
Fast med kanelbullar får man mäta ist på den långa kanelormenÄlskar min köksvåg, jag använder den alltid när jag bakar.
Förstår inte "problemet" ,mer bullar åt folket!!!