Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halvligger på sängen och svettas. Väntar väntar väntar.. Har dragit fram allt i rummet så att det står mitt i, katterna låter hälsa att matte nog tappat resten av förståndet helt i värmen.
@Unafraid låt oss inte bara få glo på det första fotot genom en pytteliten screenshot, lägg in den här också!
Är det bara jag som mår lite illa varenda gång det ska bli semester? Klump i magen över... oklara saker. Stressad över.... oklart. Oroad för att.... vet inte.
Tycker du äer duktig som alls orkar promenera i den här hettan.alltså....
Fick möte med stor FIN svar lugn hund idag och mina 2 betedde sig som hin håle själv. Har aldrig skämts så mycket.
Effie har aldrig gjort minsta tendens till att vilja springa fram till andra hundar hon tittar och går vidare. Nu skrek hon ja ni läste rätt. Inget skällande utan högljudda skrik om att hon MÅSTE fram till denna fina medans Trolla den lilla lymmeln stod och hejade på och skällde som en galning. For åt alla håll i kopplet och nästan fällde mig. (tur de är små)
Fick lyfta upp den lilla så hon blev tyst och sätta Effie.
Ja där stod vi... så fort jag försökte gå så började skrikandet och skällandet. Aldrig varit med om liknande. Mannen med den fina hunden skrattade åt mig och gick efter en liten stund lugnt därifrån.
Effie är i slutlöpet och lite kollrig i hjärnan och den lilla behöver träna mycket mer hundmöten.
Men på riktigt. Detta gör ju att jag inte direkt vill ut och gå bland folk om de ska bete sig såhär.
Blir till att gå dubbla promenader istället. en åt gången
Kommer bli mycket promenerande för mig känner jag...
Gört! Är ju bara att dra på sig något om du känner dig obekväm ändå.Hundar promenerade, första vändan i stallet avklarad, morgondopp taget. Nu funderar jag på om jag ska gå ut och sola ett tag, och jag överväger att sola topless. Har aldrig gjort det men jag skulle verkligen vilja jämna ut färgen lite mellan blåvit under bikinin och ganska snyggt solbränd i övrigt Men det känns så konstigt naket på nåt vis så jag vet inte om jag vågar