Varit på vattengympa, simmade sedan en kvart efteråt i stora bassängen. Är härligt trött i kroppen nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeeeeeen Bruce, du skämmer ut rasenHan: Ah, katten är här igen.
Jag: Jag vet. Bruce hade en beef med den precis.
Han: Jaha! Sprang han efter den?
Jag: Nej, han reste ragg och stod still och såg wierd ut. Sen satte den sig på verandan, då gick han dit och reste ragg och stod still och såg wierd ut. Och då sa jag ”schyyyss in med dig gubbskrälle” och då gick han in.
Han: Bra vakthund.
Kan du inte fråga en kompis om hjälp? Eller en granne?Fasiken. Fått hem ett brev i brevlådan att det ska kollas fogar på balkongen och allt ska flyttas in. Jag har en blomsterpåle som kommer vara hett helvete att både flytta in och ut igen. Förstår inte hur jag ska kunna göra det ensam
Du fick ju ut den dit ,då går den att få in oxåSärskilt som det finns en chans att den kommer krossa fönsterglas
Du fick ju ut den dit ,då går den att få in oxå
Men då kanske den var utan blommor?Du fick ju ut den dit ,då går den att få in oxå
Men då kanske den var utan blommor?
Ah, såg framför mig något större och klumpigare Men den är ju lång så lite bökigt förstås…Krukorna kan jag ta bort, inga problem, och antagligen kroken jag hängt lyktan i.
Visa bifogad fil 146441
Ah, såg framför mig något större och klumpigare Men den är ju lång så lite bökigt förstås…
Meeeeeeen Bruce, du skämmer ut rasen