Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, det finns en logisk del av min hjärna som tänker så, tack för att du ger den litr stöd ( :love: ) – men när den blir trött så går den in i, "varför gjorde du så?", "du skulle hållit tyst" och "nu orsakade du ju en massa merarbete för alla – de måste ta upp det på rond och med läkaren och så måste hen ta av sin viktiga tid .." Jag bifogade i alla fall en lista på vilka fabrikat som fanns inne för att underlätta.
Byter inte apoteket ut automatiskt till ett fabrikat som finns? Eller är det ett annat verksamt ämne du ska byta till?
 
Fredag och jag är ledig (jobbar helgen). Har kammat katten (hon må vara korthårig men jäääääklar vad hon fäller nu! Fick ihop en "snöboll" av päls på ett par minuters kammande..), klippt klorna på nämnda katt, trimmat mina egna klor (:D), vattnat ampeliljorna och veckohandlat. Mycket glass i frysen nu! :angel: Nu har jag ätit en god frukost och ska dammsuga.
 
Är på Ålleberg. Massor med fina midsommarblomster!
IMG20240531091243.jpg
 
Tog lite sovmorgon idag. Så efter någon timmes slösurfande är det dags o äta frukost.
Sen ska jag åka in till stan en sväng och se om jag kan hitta en regnjacka och någon hårklämma som kan passa. De i plast har nu gått sönder två gånger så får bli fler i metall. :angel:

Och när jag ändå är där ska jag passa på och förtidsrösta. Om jag inte glömmer röstkortet/gå till förröstningen då...
 
Byter inte apoteket ut automatiskt till ett fabrikat som finns? Eller är det ett annat verksamt ämne du ska byta till?

I normala fall brukar det vara så, men det verkar inte gälla just för denna förpackning? Det står bara 'beställningsvara' medans andra förpackningar av samma verksamma ämne, styrka och beredningsform står som 'i lager' eller 'utbyte i lager'. :cautious: Det hade varit praktiskt om det var som du sa, som det brukar vara.
 
Han: Ah, katten är här igen.
Jag: Jag vet. Bruce hade en beef med den precis.
Han: Jaha! Sprang han efter den?
Jag: Nej, han reste ragg och stod still och såg wierd ut. Sen satte den sig på verandan, då gick han dit och reste ragg och stod still och såg wierd ut. Och då sa jag ”schyyyss in med dig gubbskrälle” och då gick han in.
Han: Bra vakthund.
 
Blev erbjuden ett nytt jobb igar!

Bra loneokning (20%+), roll i ratt riktning och det ar verkligen pa tiden att jag lamnar nuvarande arbetsplats; men, det tar emot lite anda - har varit pa nuvarande stalle i 8 ar och har en bra grupp med arbetskamrater, och jobbet har lange varit en del av identitieten, sa att saga upp mig kommer nog att bli tufft - men hjarnan sager att det ar ratt beslut!
 
Jag och en kompis brukar åka till Sweden rock ihop. Frågade idag om hon skulle med men nej hon hade andra planer, alrajt inte helt världen, för nån vecka sen va det en annan bekant som frågade om jag skulle dit för han tyckte det blivit en grej att vi träffas där, det lät väldigt viktigt för honom så nu frågade jag när han skulle dit så jag kunde anpassa mig till det,

Då hade han bokat en fiskeresa hela veckan och kanske skulle dit, möjligtvis lördag kväll

Ok men jag orkar faktiskt inte anpassa mig för nåt som kanske kan hända, att åka dit just den dagen och så dyker han inte upp? nä då kan jag hellre va hemma
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
29 778
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 602
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp