Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter en glass och en liten tupplur är det bättre!Hämtat hem ett barn som är trött, varm och på ett rasande humör
Tummen upp på att ringa.Mina fotleder är svullna och lite blå. Den inre fotknölen syns inte. Trots att jag haft stödstrumpor hela dagen. Ont som fan har jag också. Borde kanske ringa läkare på måndag. Eller sjukgymnast?
Taxi?Stress. Jag ska till mitt syskonbarns firande efter att hon tagit examen. Problemet är att jag och min andra syster och hennes barn inte har bil och huset ligger flera kilometer från närmsta hållplats så någon måste komma och hämta och lämna av oss. Kollar runt och ingen verkar ha plats i bilen. Funderar på att avboka, men systern som kommer med mig kommer ändå ha problem att ta sig dit.'
Edit: Om det bara varit jag hade det varit lättare men nu är vi tre vuxna.
Taxi?
Hyr en bil över dagen? Med tre vuxna som delar borde ju den summan bli överkomlig.Stress. Jag ska till mitt syskonbarns firande efter att hon tagit examen. Problemet är att jag och min andra syster och hennes barn inte har bil och huset ligger flera kilometer från närmsta hållplats så någon måste komma och hämta och lämna av oss. Kollar runt och ingen verkar ha plats i bilen. Funderar på att avboka, men systern som kommer med mig kommer ändå ha problem att ta sig dit.'
Edit: Om det bara varit jag hade det varit lättare men nu är vi tre vuxna.
Sitter på VC-akuten... ev halsfluss Jag har f-n inte tid med något sådant
Hyr en bil över dagen? Med tre vuxna som delar borde ju den summan bli överkomlig.
Ah, ja då blir det ju svårare förstås.Ingen av oss har körkort. Stockholmare du vet
Men så trist! Halsfluss är ju sjukt jobbigt också, stackare.Sitter på VC-akuten... ev halsfluss Jag har f-n inte tid med något sådant