Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska lämna landet för en långweekend imorgon. Saker jag borde göra: jobba en halvtimme till, för att få klar viktiga grejer. Packa. Vattna växter. Skriva instruktioner till djurvakten. Ta en dusch.

Saker jag gör:
Solar. Dricker vin. Premiärbadar i älven (tillägg, det är alltså Skellefteåälven, full av smältvatten från fjällen 🤭), umgås med vänner på messenger.

Jag tänker att vi behöver inte lämna hemmet före typ 9.30 imorgon? Det löser sig 😂
 
Jag ska lämna landet för en långweekend imorgon. Saker jag borde göra: jobba en halvtimme till, för att få klar viktiga grejer. Packa. Vattna växter. Skriva instruktioner till djurvakten. Ta en dusch.

Saker jag gör:
Solar. Dricker vin. Premiärbadar i älven (tillägg, det är alltså Skellefteåälven, full av smältvatten från fjällen 🤭), umgås med vänner på messenger.

Jag tänker att vi behöver inte lämna hemmet före typ 9.30 imorgon? Det löser sig 😂
Gillar planeringen. 👍
 
Sådär. Efter ha varit helt kontraproduktiv med panik så börjar det lösas den ena efter den andra. Tänker omboka ett vårdbesök (dietist) så inget akut. Det innebär att jag kan vara hemma när de kommer för att kolla fogarna(?) och därför inte behöver fixa med extra nyckel.

Har mailat min svägerska som skulle se om någon kunde plocka upp oss vid busshållplatsen. Eftersom det kommer många så förhoppningsvis kan någon göra det. Annars erbjöd mitt syskon att betala för en bolt/uber från busstoppet.

Se vad som händer när man inte slösar tid och energi på att ha panik och faktiskt försöker hitta lösningar :grin:
 
Sådär. Efter ha varit helt kontraproduktiv med panik så börjar det lösas den ena efter den andra. Tänker omboka ett vårdbesök (dietist) så inget akut. Det innebär att jag kan vara hemma när de kommer för att kolla fogarna(?) och därför inte behöver fixa med extra nyckel.

Har mailat min svägerska som skulle se om någon kunde plocka upp oss vid busshållplatsen. Eftersom det kommer många så förhoppningsvis kan någon göra det. Annars erbjöd mitt syskon att betala för en bolt/uber från busstoppet.

Se vad som händer när man inte slösar tid och energi på att ha panik och faktiskt försöker hitta lösningar :grin:
Och den där blommhistorian kan du nog låta stå kvar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
51 52 53
Svar
1 054
· Visningar
29 750
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 600
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp