athena_arabians
Trådstartare
#ohthejoyofkåvepenin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar planeringen.Jag ska lämna landet för en långweekend imorgon. Saker jag borde göra: jobba en halvtimme till, för att få klar viktiga grejer. Packa. Vattna växter. Skriva instruktioner till djurvakten. Ta en dusch.
Saker jag gör:
Solar. Dricker vin. Premiärbadar i älven (tillägg, det är alltså Skellefteåälven, full av smältvatten från fjällen ), umgås med vänner på messenger.
Jag tänker att vi behöver inte lämna hemmet före typ 9.30 imorgon? Det löser sig
Men så trist! Halsfluss är ju sjukt jobbigt också, stackare.
Här på Hisingen verkar det värsta vara över nu iaf, skönt!Väldigt mycket åska här nu! Ett nedslag så nära att smällen kom samtidigt som blixten - och högt var det! Var tvungen att ladda ner en app för att se hur nära det var, och dag var hos min granne utanför sovrummet
Nu verkar internet ha lagt av, vilket är rimligt men tråkigt..
Hoppas det lägger sig här med snart, hade velat ta en duschHär på Hisingen verkar det värsta vara över nu iaf, skönt!
Där står vi också och väntar nu!Som tröst blir det en combo från Chop-Chop till middag
Och jag som älskar blixt o dunder är lite avundsjukNu dundrar och blixtrar det igen.. Känns sådär.
Och den där blommhistorian kan du nog låta stå kvarSådär. Efter ha varit helt kontraproduktiv med panik så börjar det lösas den ena efter den andra. Tänker omboka ett vårdbesök (dietist) så inget akut. Det innebär att jag kan vara hemma när de kommer för att kolla fogarna(?) och därför inte behöver fixa med extra nyckel.
Har mailat min svägerska som skulle se om någon kunde plocka upp oss vid busshållplatsen. Eftersom det kommer många så förhoppningsvis kan någon göra det. Annars erbjöd mitt syskon att betala för en bolt/uber från busstoppet.
Se vad som händer när man inte slösar tid och energi på att ha panik och faktiskt försöker hitta lösningar
Och den där blommhistorian kan du nog låta stå kvar
Ja vad trodde du?Oh shit. Kanske blev lite väl spännande det här. Såg personer gå uppför en trappa på byggställningen till mitt lägenhetshus och tvekade lite men ringde 112.
De tar visst det på allvar