Fick botox i går, hade migrän så det gjorde ont, känner mig så väldigt pipig, men fasen vad det kan sticka ordentligt när man är extra smärtkänslig! Fick också besked om att höja min ena epilepsimedicin så gjorde det redan i går. Fick veta att jag kommer att bli trött och en timme efter var jag faktiskt rejält hängig. Tänkte att ska jag ändå vara trött så nog tusan kan jag ta en sömntablett så jag verkligen sover gott och vaknar utvilad i dag.... och det fungerade utmärkt, har inte sovit en hel natt på flera år! Utan att vakna! Vaknade förstås med kvarvarande huvudvärk men det gav sig under förmiddagen på jobbet. Kände mig ändå rätt pigg och utvilad måste jag säga. SÅ skön känsla att känna, är det så folk känner när de får sova?!
i övrigt har jag vandrat runt med spiondjur som också känt av fredagsviben, även pratat i telefon med min syster och nu ikväll tagit emot mitt klädpaket, där alla plagg utom ett passar. Nöjd med det faktiskt. Kanske inte är helt 100 förtjust i alla, men får nog vänja mig, ogillar att man kan se min mage i en klänning-och ogillar samtidigt att som tjock behöva klä mig i ett tält för det tycker inte jag är snyggt heller.
Har tagit min medicin+extra dosen och huvudet hänger av trötthet redan. Kan det redan gå så fort att bli påverkad av en dosökning?! Hoppas på att få sova gott i natt så jag kan få en produktiv dag i morgon. Tänkte leta upp något riktigt gott recept på middag, är trött på att äta matlådor till middag och lunch varje dag- som tur är är de ju snart slut! behöver lagas mat, och känner att jag saknar det! Ovanligt
Men först äta upp min macka med leverpastej och paprika, och dricka mitt citronte och sedan sova!