Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker samma. Den trevliga affären där jag köper hästfoder, osv. brukar ha välbesökta jippon med jämna mellanrum. Då håller jag mig därifrån...Blir också glad när de ”varnar” för festligheter på min Ica-butik. De gör förstås reklam, men då kan jag bestämma att den tiden ska jag inte åka dit
Jag tror google maps-bilen körde förbi mig i förra veckan. Så får väl se mig själv på street view typ om ett tag, vet inte hur snabbt de uppdaterar de bilderna på webben.Upptäckte att jag är med på ett par drönarkort till grannens husannons En liten figur som sitter vid sina pallkragar.
Killgissar men kan det bero på att de inte vill att man ska äta utifall man måste t.ex. opereras?Väntar på att rulla iväg mamma på röntgen. Jag hade handlat på vägen in så vi hade flaskvatten, mackor och lite godis med oss. Jag vet att man alltid får vänta flera timmar på akuten. Konstigt det inte finns automater här. Kaffet var ur funktion men det gick att få te.
Sitter på flygplatsen och väntar på att maken ska avsluta sitt jobbsamtal så att vi ÄNTLIGEN kan skåla in semestern. Jag har alltså haft ett glas iskallt rosé framför mig i flera minuter utan att röra det och känner att jag absolut förtjänar någon slags medalj för självbehärskning.
Lever och njurar verkar må bra.
Vänta på provsvar är segt.