Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ute. Googla silverfilt så hittar du!Hänger man den inne eller ute? Vad heter den?
Inga kontaktuppgifter till köparen?Försöker få reda på om bilen vi sålde till Finland är reggad än. Ringde finska traficom och de hade inga uppgifter. Vi står fortfarande och betalar försäkring.. min man vill inte säga upp den förrän allt är klart. Jag är sur.
Jo men han svarar inte. Jag tycker att vi kan säga upp den, bilen är ju i Finland nu.Inga kontaktuppgifter till köparen?
Jag hade kontaktat och sagt att försäkringe upphör datum X
Om ni inte står som ägare längre, vilket jag verkligen hoppas ni inte gör, så finns det ingen som helst anledning att ni betalar någon försäkring heller. Det är den nya ägarens ansvar, både att registrera den i Finland och att den är försäkrad. Jag hade sagt upp försäkringen direkt i samband med ägarbytet registrerades hos transportstyrelsen.Jo men han svarar inte. Jag tycker att vi kan säga upp den, bilen är ju i Finland nu.
Jag hade verkligen sagt upp försäkringen. Finns ju ingen anledning att ha kvar den?Jo men han svarar inte. Jag tycker att vi kan säga upp den, bilen är ju i Finland nu.
Enligt maken gör vi det av någon anledning.. Det måste registreras i Finland och det är inte gjort än. Tydligen kan det ta tid.Om ni inte står som ägare längre, vilket jag verkligen hoppas ni inte gör, så finns det ingen som helst anledning att ni betalar någon försäkring heller. Det är den nya ägarens ansvar, både att registrera den i Finland och att den är försäkrad. Jag hade sagt upp försäkringen direkt i samband med ägarbytet registrerades hos transportstyrelsen.
Ja och hon kommer fortsätta att göra det tills du säger ifrån på skarpenBeslutar mig för att lägga mig på soffan med en bok. Katten ligger i trädet och snusar. Allt är frid och ro. Jag sträcker ut benen och katt dyker upp från ingenstans