Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag var jag med en grupp där jag inte tror jag ätit med någon innan. Det skulle beställas mat och två gick runt och tog beställningar. De frågade alla utom mig där den jag träffat tidigare säger till den jag aldrig sett "och så vegetariskt till Masqueradee". Nu tycker jag de vegetariska burgarna på Max är så mycket godare än de med kött, men blev så förvånad ^^Jag har också råkat ut för det ofta, jag fattar verkligen inte varför. Det var jättevanligt när jag jobbade på ICA men har hänt även efter det.
Hur tänkte du där? Noob...Köpte gymkort för 3 veckor sedan. Nu undrar jag varför.... Har ju hus och trädgård och om jag fortsätter så här kommer jag orka besöka gymmet i september
Trodde väl att det skulle bli mindre att göra än det är. Alltså jag kom på en eller några idéer och ja då måste det ju förverkligas. Gärna alla samtidigtHur tänkte du där? Noob...
Men alltså man bestämmer själv vad man ska äta...Idag var jag med en grupp där jag inte tror jag ätit med någon innan. Det skulle beställas mat och två gick runt och tog beställningar. De frågade alla utom mig där den jag träffat tidigare säger till den jag aldrig sett "och så vegetariskt till Masqueradee". Nu tycker jag de vegetariska burgarna på Max är så mycket godare än de med kött, men blev så förvånad ^^
Jag har en ställning från jula 3 g 3 meter. Tyget höll en säsong. Sydde yttertak av presenning till den och är nu inne på tredje året. Tar ut i maj och in i september. Superskönt och svalkande.Det är rätt skyddat på baksidan, så det borde gå. Kanske värt att försöka ändå. Ska bara hitta en med lagom mått för vår lilla uteplats