Har ringt och de ska försöka knöka in mig.Du ringde inte dem och bad om ta dig när du kom. Svågern fick bilhaveri när dottern hade tid. De hade ringt och sagt orsaken så tog de henne när de kommit dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ringt och de ska försöka knöka in mig.Du ringde inte dem och bad om ta dig när du kom. Svågern fick bilhaveri när dottern hade tid. De hade ringt och sagt orsaken så tog de henne när de kommit dit.
Påminner lite om när jag skulle testa ett nytt läppstift inför en utekväll. Strax innan vi skulle gå började jag glatt måla läpparna och inser för sent att det här var helt fel färg för mig, jag såg verkligen inte klok ut! Tar lite sminkrengöring på fingarna för att gnugga bort det och absolut ingenting händer. Efter att ha testat tvål också har läppstiftet förvisso rört på sig, men bara utåt så att jag nu har en praktfull clownmun istället. I panik bad jag min man googla lösningar och jag tror att det slutade med en blandning av olivolja och socker vilket till slut fungerade.Jag har precis haft den mest "dramatiska" hårfärgningen hittills Jag har en turkosblå slinga som jag fyller i färgen på med ett färgat balsam. Färgen har varit "slut" de senaste gångerna men jag har inte kommit ihåg att skaffa en ny eftersom det trots allt räckt hittills. Det gjorde det inte denna gången. Och eftersom jag uppfostrats av mamma och mormor till att ta vara på allt och då även de allra sista dropparna (mormor växte upp i finland direkt efter andra världskriget ) tänkte jag att jag gör som med allt annat. Häller i några droppar vatten och skakar. Låt oss bara säga att det skulle jag inte gjort När jag sedan vände på flaskan för att trycka ut - vad jag förväntade mig en blå vattnig men ändå lite trögflytane massa (normalt är färgen väldigt trögflytande) - kom det ut KLARBLÅTT VATTEN.
Alla som någon gång försökt bära vatten i sina händer vet att det mesta rinner iväg. Och det var precis vad som hände. Blått vatten droppade och rann ner över det vita handfatet innan jag hann få upp det i håret Av erfarenhet så vet jag också att detta färgbalsamet är näst intill omöjligt att få bort… så ni kan kanske ana paniken som uppstod. Tror liksom inte att hyresvärden skulle bli så glad över blåa prickar och fläckar över hela handfatet
Men jag lyckades till slut rädda upp situationen i alla fall! Med hjälp av en något orimlig mängd tvål och handsprit. Och med resultatet av att jag nu har blåa fläckar på händerna som ser ut typ som blåmärken
Har testat med handsprit, tvål och diskmedel. Men det sitter som berget. Sista försöket får bli nagellacksborttagning, det brukar fungera på det mesta… så hoppas att det fungerar på hårfärg också!
Note to self: Häll inte i vatten i en hårfärgsflaska för att få ut de sista dropparna. Det blir inte bra
Jag har klänning varje dag !Idag har jag klänning. Känns konstigt på en onsdag.
Samma här. Är helt slut.Är på jobbet men vill bara hem
Beklagar förlustenMin farbror har avlidit.
Så ledsen att jag inte hann dit och hälsa på.
Måste försöka gå på begravningen
BeklagarMin farbror har avlidit.
Så ledsen att jag inte hann dit och hälsa på.
Måste försöka gå på begravningen