Scrollar på hästnet och längtar tills dess jag har möjlighet att ha egen häst igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frön till nya traktorer!Dessutom har nu "marshmallowen" mogna och draller over hela falt igen och nu har de forsta ho falten skordats efter landsvagen jag kor.
Visa bifogad fil 145324
Här finns en Fiat 500 som är rosa! När jag ser den tänker jag på den unga kvinnan jag ibland sett med rosa skor, rosa byxor, rosa jacka, rosa glasögon, rosa vantar, rosa väska och rosa mössa! Det är nog hennes!Såg en så sjukt söt bubbelrosa cabriolet på vägen hem igår
Visa bifogad fil 145357
Tog även ett foto från sidan också, se nästa inlägg..
Bubbelrosa är inte min stil i vanliga fall men den här var så sjukt snygg i övrigt att färgen blev bara sötHär finns en Fiat 500 som är rosa! När jag ser den tänker jag på den unga kvinnan jag ibland sett med rosa skor, rosa byxor, rosa jacka, rosa glasögon, rosa vantar, rosa väska och rosa mössa! Det är nog hennes!
bor du i hörbyNattkissen blev inte som planerat när halva byn var avspärrad och det kryllade av poliser.
Här finns en Fiat 500 som är rosa! När jag ser den tänker jag på den unga kvinnan jag ibland sett med rosa skor, rosa byxor, rosa jacka, rosa glasögon, rosa vantar, rosa väska och rosa mössa! Det är nog hennes!
Bubbelrosa är inte min stil i vanliga fall men den här var så sjukt snygg i övrigt att färgen blev bara söt
När man avbryter sömncykeln är viktigt. För egen del är det idealt nånstans kring 06.30 och går det mot 8 så tar det lång tid att komma igång. (Parat med insomning kring 22.30)Konstigt att jag är tröttare när jag ska upp klockan 6 än när jag går upp 4:30.
Dricker dagens andra kopp kaffe innan det år dags att traska till jobbet.