Hipp hipp hurra! Grattis!Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hipp hipp hurra! Grattis!Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Grattis på födelsedagen!Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Grattis!Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Grattis på din dag, hoppas det kommande året blir lika bra som dagen är vacker, för jag antar att även du har sol idag?Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Grattis!Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Stort grattis!Firar in födelsedagen med årets första trädgårdsbukett.
Visa bifogad fil 145363
Tåget 2 timmar sent
Missar min röntgen för de orkar inte ringa och fixa buss eller taxi.
300 spänn som jag inte får tillbaka.
Hatar tåg.
Skulle ha tagit ledigt och tagit bussen
Nejdå tåget kostar bara 41.Vården i allmänhet brukar vara schyssta när anledningen till att man inte kan komma är något som ligger utanför ens kontroll. Jag har varit sen/inte kunnat komma alls inom utsatt tid, ett antal gånger pga strulande pendel, och har bara ringt och sagt det, och inte fått någon faktura.
Eller menar du tågbiljetten? Isof vilken osis Kanske prata med tågbolaget och kräva ersättning.
Du ringde inte dem och bad om ta dig när du kom. Svågern fick bilhaveri när dottern hade tid. De hade ringt och sagt orsaken så tog de henne när de kommit dit.Tåget 2 timmar sent
Missar min röntgen för de orkar inte ringa och fixa buss eller taxi.
300 spänn som jag inte får tillbaka.
Hatar tåg.
Skulle ha tagit ledigt och tagit bussen