Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns inte vart du bor, men jag höll mig vaken till efter midnatt för att se det utlovade norrskenet och såg ingenting.Åh, jag VILL verkligen se norrsken!! Nu på morgonen såg jag att Aurora-appen hade aviserat ca kl 23 igår att det skulle gå att se norrsken inom en timme här hos mig... Undrar om det var så - när jag sov ??
Bor i Småland.Jag minns inte vart du bor, men jag höll mig vaken till efter midnatt för att se det utlovade norrskenet och såg ingenting.
Åh, jag VILL verkligen se norrsken!! Nu på morgonen såg jag att Aurora-appen hade aviserat ca kl 23 igår att det skulle gå att se norrsken inom en timme här hos mig... Undrar om det var så - när jag sov ??
Sånt blir man glad av! Känner likadant inför min handläggare på Försäkringskassan.Hade gjort en miss så fick ringa csn och fick en väldigt bra handläggare, rätt kvinna på rätt plats!
Sånt blir man glad av! Känner likadant inför min handläggare på Försäkringskassan.
Och jag har lyxat till det med hyrbil helt klart värt 500 kronor!Ringt verkstan igen och fått tid för felsökning nästa vecka. Förhoppningsvis är det delen jag bytte i januari, så det blir ett garantiärende