Precis så! Jag har förmånen att trivas på jobbet, ha fina elever och så vidare. Men ledig tid är ändå det bästa.Jobbångest är blä. Har det också. Trots att jag gillar mitt jobb så vill jag vara mer ledig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så! Jag har förmånen att trivas på jobbet, ha fina elever och så vidare. Men ledig tid är ändå det bästa.Jobbångest är blä. Har det också. Trots att jag gillar mitt jobb så vill jag vara mer ledig.
Exakt!Precis så! Jag har förmånen att trivas på jobbet, ha fina elever och så vidare. Men ledig tid är ändå det bästa.
Beställt en AC
Vi med. Underbart under varma sommardagar och nätter!
Vi tyckte det var lite överkurs med både luftvärme och bergvärme när vi flyttade in, men oj så bra det är!
Härligt. Men det där snöberget stör...Visa bifogad fil 145172
Tog fram utemöblerna på en av uteplatserna idag och kunde inte låta bli
Som fryslort ser jag snön och isen i glaset och fryser halvt ihjäl bara av att se på det.Visa bifogad fil 145172
Tog fram utemöblerna på en av uteplatserna idag och kunde inte låta bli
Jag gillar lampor! Har tyvärr både för högt och lågt i tak för att få till något bra, men känner mig ändå manad att ge oombett tips. Från snyggast till...Men nu blir man ju nyfiken på lampan!
Lampor är sjukt svårt att hitta fina! Särskilt när den ska falla två personer i smaken här.