Bonus pÄ ena hunden som kom med pÄ bildenMen nu blir man ju nyfiken pÄ lampan!
Lampor Àr sjukt svÄrt att hitta fina! SÀrskilt nÀr den ska falla tvÄ personer i smaken hÀr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bonus pÄ ena hunden som kom med pÄ bildenMen nu blir man ju nyfiken pÄ lampan!
Lampor Àr sjukt svÄrt att hitta fina! SÀrskilt nÀr den ska falla tvÄ personer i smaken hÀr.
Haha, hoppas du hittar nÄgon passande!@Ceta Kul att se Inte min smak tyvÀrr, men kul att du hittat! Jag fÄr leta vidare
Det enklaste sÀttet att smÀlta choklad pÄ, tycker jag, Àr i mikrovÄgsugn pÄ medelvÀrme och röra OFTA. Jag kör aldrig vattenbad.Försöker mig pÄ chokladbollar. Och Àr vid momentet att smÀlta choklad, det gjorde jag nÄgon gÄng i tonÄrens begynnelse sÄ drar mig lite för det.....
Har kommit pÄ mat ocksÄ. Lyssnar pÄ musik i hörlurarna. Har testat min mixer dessutom, onekligen en riktigt kul pryl, jag hade planer pÄ att sÀlja den dÄ jag aldrig anvÀnder den och den VAR helt ny till i dag, men tja, det var ju kul att mixa! Jag fÄr vÀl komma pÄ vad mer man kan mixa! Potatis till potatissoppa tÀnkte jag pÄ, Àr sugen pÄ det men har ingen stavmixer....
Tyckte spisen och vattenbad var enklare sÄ jag hade koll och kunde se hela tiden. Har ingen rostfri skÄl förutom den till assistenten sÄ det sÄg lite komiskt ut, men smÀlt blev det minsann Min matberedare fick arbeta stenhÄrt med att fÄ ihop allt till en "smet/deg", tyckte det verkade vara för tungt att dra runt med handkraft Halverade receptet (originalrecept blev 74 stycken 40 gram stora bollar!) och halverade det en gÄng till nÀr jag mÀtt ihop allt. Halva mÀngden ingredienser fick lakritspulver i sig och andra halvan utan och sÄ fick jag köra tvÄ gÄnger i min urgamla maskin. Fick den i present nÀr jag var 17 Är. Förr gjorde man saker som höll kÀnns det som!Det enklaste sÀttet att smÀlta choklad pÄ, tycker jag, Àr i mikrovÄgsugn pÄ medelvÀrme och röra OFTA. Jag kör aldrig vattenbad.
Jag smÀlter alltid i vattenbad anvÀnder en djup tallrik. I Micro har jag brÀnt det mÄnga gÄnger.Tyckte spisen och vattenbad var enklare sÄ jag hade koll och kunde se hela tiden. Har ingen rostfri skÄl förutom den till assistenten sÄ det sÄg lite komiskt ut, men smÀlt blev det minsann Min matberedare fick arbeta stenhÄrt med att fÄ ihop allt till en "smet/deg", tyckte det verkade vara för tungt att dra runt med handkraft Halverade receptet (originalrecept blev 74 stycken 40 gram stora bollar!) och halverade det en gÄng till nÀr jag mÀtt ihop allt. Halva mÀngden ingredienser fick lakritspulver i sig och andra halvan utan och sÄ fick jag köra tvÄ gÄnger i min urgamla maskin. Fick den i present nÀr jag var 17 Är. Förr gjorde man saker som höll kÀnns det som!
Bra att veta att det funkar med djup tallrik, sÄdan har jag ju.Jag smÀlter alltid i vattenbad anvÀnder en djup tallrik. I Micro har jag brÀnt det mÄnga gÄnger.
FlÀngt runt i stan idag. Köpt blommor och handlat inför veckan. FÄtt Äka tillbaka till stan igen pga trasiga pennor och katastroflÀge för den lille konstnÀren hÀr hemma. Köpte Ànnu mer blommor.
Mamma kom förbi pĂ„ mat, skönt att se henne âirlâ efter gĂ„rdagens krock.
JobbÄngest och (fortfarande) livskrisig. Behöver nya mÀnniskor i mitt liv ocksÄ, men det Àr ju inte bara att skaka fram heller..
Blörk.