Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det kändes som att hen sa att jag slösade min tid Känns inte så roligt när hen säger det
Inte de exakta orden, men i stil med att jag inte behövde göra det, det går ändå och tar tid att fixa.Sa personen det rakt ut, eller är det bara din tolkning?
Giftigt så håll koll att hon inte äter merJäkla katt! Hon har börjat tugga på gräslöken - har inte planterat ut dem ännu
Giftigt så håll koll att hon inte äter mer
Förgiftar jorden? Har jag aldrig hört talas om, jag sätter den gärna i rabatten och insekterna älskar den när den blommar + den doftar gott.Hemma! Köpte med mig en mynta. Ska plantera den ensam i en kruka så behöver jag inte oroa mig att den kväver andra kryddväxter och förgiftar jorden.
Bra, svårt med pälstjuvarna. Sune är ju helt omöjlig så inte en enda gonggong vöxt kommer in genom dörren här.Har ställt ut dem i väntan på plantering. Jag vill så gärna plantera nu! Men revbenen känns fortfarande lite
Det gjorde min katt också men jag hade så det räckte till oss också så lät honom hållas på "sin" del av plantanJäkla katt! Hon har börjat tugga på gräslöken - har inte planterat ut dem ännu
Hade ingen aning om det! Nu finns han inte längre, men bra att veta, hade ingen tanke på det med tanke på att det ju så ofta växer ute i trädgårdar där katter ofta springer fritt. Om inte egna så andras.Giftigt så håll koll att hon inte äter mer