Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det kan duJag är helt slut och vet inte varför.
Jag sover inte på amilitryptin längre
Har bokat en tid för att fråga om jag kan ta melatonin med.
Hur går det med ryggontet du hade direkt efter förlossningen?Jättetrevligt besök av makens kollega! Fick lite ny energi nu och orkar nog rent av gå en promenad till om en stund. Har lite ont i rygg och höfter efter att ha suttit ner så länge.
Det har blivit bättre. Nu kan jag ta mig upp ur sängen själv, och idag lyckades jag gå ner för en trappa. Så det går åt rätt håll. Ska till sjukgymnast på onsdag och få lite hjälp hoppas jag.Hur går det med ryggontet du hade direkt efter förlossningen?
Skönt att det värsta har släppt!Det har blivit bättre. Nu kan jag ta mig upp ur sängen själv, och idag lyckades jag gå ner för en trappa. Så det går åt rätt håll. Ska till sjukgymnast på onsdag och få lite hjälp hoppas jag.
Är du säker? För jag måste få sovadet kan du
Har flera stycken av dem, fast på svenskaLäser en Jill bok (vet inte om någon kommer ihåg dem, gammal klassiker av Ruby Ferguson) på engelska. Och allt de gör är att äta tea, crumpets med smör och jordgubbssylt och nu blir jag så sugen att äta dem.
Ja ,jag har tagit båda förr, zom jag za till dig innan zovandet går över,det är en biverkningÄr du säker? För jag måste få sova