Gud vad gott det såg ut!
Mycket gott, bara att åka dit!
Jag tog kokos, pannkaka med Nutellacrisp och rostad pistage. Dottern tog Tahiti-vanilj, saltkola och stracciatella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad gott det såg ut!
Samma här. Fast jag körde PC, typ hela dagen. Fördel m o vara vuxen ändå.Spelar tvspel och njuter av en lugn kväll.
Samma här. Fast jag körde PC, typ hela dagen. Fördel m o vara vuxen ändå.
Hemma i sängen efter en trevlig kväll på Pinchos
Du vet om att om du blåser honom i örat kan du få honom att ruska på sig utomhus?Ut med spionen iklädd klänning och jacka, duggade bara lite. såg nog lite kul ut med huvan uppe också, men var rätt skönt ändå i blåsten. Men sedan började det regna med stort R och var inte så skönt längre, spionen som ogillar regn å de grövsta pinnade på raka vägen hem utan mera funderande.
Det stod en trehjuling mitt på rampen till lägenheterna här (stod alltså i vägen för där man går) så jag blev så arg så jag slängde i väg den till gräset istället. Dessa barn alltså.
Väl inne passade spionen på att skaka på sig, han kunde gjort det ute under taket men tyckte väl det var en braig idé att göra när vi kom iin i det nystädade hemmet. Där han redan innan rullat sig i soffan och hårat ner den. Dagens mål uppfyllt antar jag
Själv ska jag se på en film och kanske ev. käka lite glass, får se om jag har lust att hämta.
Det visste jag inte! Men eftersom han inte är som andra gissar jag att han bara skakar på huvudet istället och skäller på migDu vet om att om du blåser honom i örat kan du få honom att ruska på sig utomhus?
Testa, jag har hittills aldrig träffat någon det inte fungerar på!Det visste jag inte! Men eftersom han inte är som andra gissar jag att han bara skakar på huvudet istället och skäller på mig
ÄNTLIGEN beställt en torktumlare. Har tjatat på maken i flera månader om att vi måste ha en (allting är ju konstant täckt av katthår..) men han har tyckt att det är för dyrt.
Nu surnade jag till och beställde en ändå.
Ja precis. Vi har varit utan i över tre år och jag håller på att få spader varje gång jag viker tvätt och den är full med hår. Dessutom dammar det nåt kopiöst.Jag förstår dig! Jag kan verkligen inte vara utan torktumlare (dels för katt/hästhår, dels för att kunna värmebehandla textilier in case of textilätare...). Det är verkligen lika viktigt som tvättmaskin för mig.