Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp det blev inställtÄr Falsterbo derbyt inställt? Det stod att det skulle börja 18 men nu är sidan borta.
Undrar jag med. Gandhi var troligen frisk och åt sannolikt större mängder än bara nån nektarin, bigarråer och vatten förpackat i små röda tomater.Är du Gandhi? Hade han diabetes?
Tror att alla tester som är möjliga verkligen gjorts. Ett stort arbete är nedlagt. Rapporterats i media om det.Alltså badar man i Seine är nog risken att bli sjuk betydligt större än att bli uppäten av en haj
Jag kan kopiera ditt inlägg rakt avVi har löjligt vackert sommarväder idag och jag njuter och laddar batterierna så det bara smäller om det mår orimligt bra av sommar och sol!
Undrar jag med. Gandhi var troligen frisk och åt sannolikt större mängder än bara nån nektarin, bigarråer och vatten förpackat i små röda tomater.
@MJLee Du kan inte leva på svältkost, utan proteiner och inbilla dig att du kan fungera som vanligt. Speciellt inte som diabetiker.
Tror din ätstörning har gått över alla gränser nu??
Jag äter protein! Särskilt animaliskt protein. Och är definitivt inte en fruktarian utan en (icke obligat) karnivor. Det jag har tagit bort är snabba kolhydrater vilket jag mått mycket bättre av och mitt bs ligger mycket, mycket stadigare innan jag gjorde det. Och ja, på sommaren njuter jag av färska bär, frukter och grönsaker.
Mina yrselanfall etc, är ju något jag grubblar över och som sagt den sista misstanken är mina insomningstabletter. Men problemet med det är att det bara är ibland jag får yrseln etc. Och eftersom jag sover som en kratta även med dem så vill jag inte plocka bort dem.
Jaja jag tänker då inte bada därTror att alla tester som är möjliga verkligen gjorts. Ett stort arbete är nedlagt. Rapporterats i media om det.
Det är viktigt för bilden av Paris att det går att simma i Seine.
Har du kollat blodtrycket nar du blir yr?
Du måste ju äta mat! Inte bara lite frukt och bär. Det lär inte kroppen (och knoppen) klara sig på!Diskat men började känna mig yr och illamående igen. Fasiken. BS ligger stadigt. Måste fortsätta och städa när jag tagit en liten paus. Jag har ätit 2 nektariner + lite bigarråer och försökt dricka ordentligt. Även om just den senaste biten inte riktigt fungerat.
Funderat, jag tar insomningstabletter men absolut inget starkt, melatonin och alimemazin som båda är anti-histaminer. Vaknade några gånger i natt. Kan det vara en del av orsaken? Att jag fortfarande är påverkad. Men vissa dagar går det ju helt ok och känner inte av något
Du måste ju äta mat! Inte bara lite frukt och bär. Det lär inte kroppen (och knoppen) klara sig på!
Troligtvis, det är nog både jag och @Sonic76 medvetna omAlltså badar man i Seine är nog risken att bli sjuk betydligt större än att bli uppäten av en haj
Och nog har du skrivit inlägg där du nämnt vad du bara har ätit under en hel dag några gånger, så det verkar ändå inte helt ovanligt med lite snedvriden kost ändå.Jag skriver inte om allt annat jag äter, förutom att jag skippat snabba kolhydrater. Däremot skriver jag mycket om hur jag njuter av sommarens frukter och bär. Det där man nu kan äta innan vintern och smaklösa och bleka grönsaker och frukt som inte sett ett ögonblicks solljus.
Och nog har du skrivit inlägg där du nämnt vad du bara har ätit under en hel dag några gånger, så det verkar ändå inte helt ovanligt med lite snedvriden kost ändå.