Troligen mer att du inte äter vettigt. BS är inte det enda som avgör om maten du äter är ok för din kropp.
Gandhi var fruktarian i många år, samtidigt som han vandrade över halva Indien i hettan och spann bomull resten av tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Troligen mer att du inte äter vettigt. BS är inte det enda som avgör om maten du äter är ok för din kropp.
??? Vilket märkligt svar?Gandhi var fruktarian i många år, samtidigt som han vandrade över halva Indien i hettan och spann bomull resten av tiden
Är du Gandhi? Hade han diabetes?Gandhi var fruktarian i många år, samtidigt som han vandrade över halva Indien i hettan och spann bomull resten av tiden
??? Vilket märkligt svar?
Apropå min diet och att jag äter mycket frukt. Och mitt bs ligger stabilt.
Och jag och fnissade lite när jag läste om det "Det är säkert att simma i Seine." Är det? Verkligen? På riktigt?Läste på fb om OS simningen i Seine.
Många som hade sett filmen Hajar I Seine i kommentarsfältet
Så även jag
Typ så ja!Och jag och fnissade lite när jag läste om det "Det är säkert att simma i Seine." Är det? Verkligen? På riktigt?
Efter att ha sett filmen hade jag inte klivit ner där i alla fall. Man vet ju aldrigTyp så ja!
Gandhi var fruktarian i många år, samtidigt som han vandrade över halva Indien i hettan och spann bomull resten av tiden
Ja, jag ska höra mig för med ägaren vad hon har för försäkring och vad den täcker.
Nej filmen Hajar I Paris. Den handlar om simmare I Seine och hajarUppenbarligen har för många tittat på Sharknado. Eller, Under Paris
Nej filmen Hajar I Paris. Den handlar om simmare I Seine och hajar