Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugnt här med. Var på en liten tillställning som slutade med att ambulans fick tillkallas. Det blev lite väl omtumlande faktiskt.Spelar tvspel och njuter av en lugn kväll.
Dottern tvärslocknade och jag kan ta det lugnt resten av kvällen
Jag håller med. Just där är det enormt störigt att svar till ignorerad användare syns. Tycker att det är enormt otrevligt att läsa om.Jag skulle uppskatta om prat om mat etc kan hållas till att en nämner vad som äts eller att fikat var himla gott. Just pekpinnar om att "ditt eller datt sätt att äta är jättedåligt för kroppen" osv är ibland väldigt triggade för en del. Precis som att prat om sin viktnedgång hålls i de trådarna, vilket ändå överlag verkar funka fint, så att en kan välja. En del dagar kan vara tuffare än vissa.. Jag förstår också att det är välmenande, men..
Oj, ja det förstår jag.Lugnt här med. Var på en liten tillställning som slutade med att ambulans fick tillkallas. Det blev lite väl omtumlande faktiskt.
Jag nostalgi-tittade på Tillbaka till framtidenfilmerna i dagarnaNu ska här nostalgi- tittas på Alien!
Gud vad gott det såg ut!Ska nog sätta igång en film. Har ägnat dagen åt stallet, dusch, nagelfix, glassätning på Favvoglass och en omgång tvätt. Tämligen lugn dag alltså
Visa bifogad fil 149162