Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klartSamma här. Fast jag körde PC, typ hela dagen. Fördel m o vara vuxen ändå.
Min grönis lärde jag att skaka bakom duschdraperi i badkaret. Då vi fick skölja av henne nästan varje dag då hon hängde i ladugården mycketDet visste jag inte! Men eftersom han inte är som andra gissar jag att han bara skakar på huvudet istället och skäller på mig
Ni skrattar men det fungerar faktiskt att få en hund att ruska på sig om man blåser lite i örat. Ett kort blås innan man går in så ruskar den av sig. Ibland behöver man blåsa ett par ggr för att den ska ruska sig ordentligt.Du vet om att om du blåser honom i örat kan du få honom att ruska på sig utomhus?
Samma här. Har iofs redan varit och tagit in hästarna men lagt mig igen. Ställt om klockan till 04:45 i morgon bitti så jag ska hinna ta in dem före jobbet. Duggregnar ute så blir en städdag inne istället.Vaken men ligger kvar i sängen. Sista semesterdagen idag…
Jag har en Alladin och 2 choklad kalendrar uppe på garderobenJag hittade precis en chokladask i kylskåpet. Som vi fick när sonen föddes. För två månader sen.
Så mycket godis äter vi (och så bra koll på vårt lilla kylskåp har vi också )
Jag är ledsen, men spionen låter hälsa att sådana tips biter inte på honomNi skrattar men det fungerar faktiskt att få en hund att ruska på sig om man blåser lite i örat. Ett kort blås innan man går in så ruskar den av sig. Ibland behöver man blåsa ett par ggr för att den ska ruska sig ordentligt.