Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klättrat i berg. Det fanns trappsteg men bitvis inte. Allt för att titta på en sten
Och utsikten såklart.
Sen massa tempel och ett vattenfall hann vi med idag. Nu resten av dagen bara bada mest och ta det lugnt
Asien två länder. Just nu ThailandVart är du någonstans?
Jag är hastigt inkallad kattvakt. Då det bara är för något dygn då jag ska iväg ikväll kom vi överens om att katterna inte bör släppas ut eftersom inga metoder i världen fungerar för att locka in dem igen, men ”du kan låta dem vara lite i (det gamla) stallet för där finns ingen väg ut” …
Känslan när jag öppnade dörren och det inte fanns ett levande väsen kvar där inne. Hittade dem slutligen på den intilliggande logen, varav en av dem längst in på det gamla höloftet vars gamla skrangliga plankgolv framkallar känslan av att man går ut på ett mindre minfält (efter att man först lyckats med bedriften att klättra upp). Inte helt enkelt att få ner oss båda helskinnade men nu har vi precis kommit in i alla fall, alla tre lika skitiga. Och jag tänker åka hem.
Asien två länder. Just nu Thailand
Hemma från läkarbesök. Hen misstänkte ingen fraktur och tyckte inte att röntgen var nödvändigt, men om jag blir sämre i armen/axeln/handen så ska jag återkomma. Annars är jag "bara" mörbultad. Tur i oturen att vi blev färdiga med röjandet inför flytten i går, och att det nu är några lite lugnare veckor innan det ska flyttpackas "på riktigt". Jag får nämligen inte upp armen alls över axel-höjd, och kan inte bära något tungt med den handen, så jag skulle nog inte kunna göra särskilt mycket nytta ändå.
Men vilken söt! Vad är det för sort?Hästen var inte så peppad idag, tog oss bara halvvägs till ridplanen idag innan godiset och motivationen tog slut.
Tur han har humor iaf.
Visa bifogad fil 149012
En tinker, superfin!Men vilken söt! Vad är det för sort?
Jasså? Hade inte gissat Tinker av det lilla man såg på bilden.En tinker, superfin!
Han har fått mig att vilja ha en tinker i framtiden, fast i b/c-ponnyformat att köra. Denna är väl runt 155 cm typ.
Han ser ut som en tinker egentligen.Jasså? Hade inte gissat Tinker av det lilla man såg på bilden.
De Tinkers jag jobbat med har varit rätt trevliga generellt. Men de har samtliga haft körkropp och oftast lite svårt för galopp. Good for you men inte för dressyrtanten här.
Himla gölliga!