Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sovmorgon här med vaknade först 6.00 kan ju bero på att jag var vaken mellan 2-4 som bland annat innehöll ett samtal till mina kompisar på 11414.Sovmorgon men känner mig inte färdig med sömnen
Nåja, det är ju inget att göra åt det nu.
Sovmorgon här med vaknade först 6.00 kan ju bero på att jag var vaken mellan 2-4 som bland annat innehöll ett samtal till mina kompisar på 11414.
Japp. De hade konsert för fullt.Störiga A-traktor-ligister?
Min mamma brukar också köra släplass efter släplass med grenar och ris till tippen. Jag knör ner allt i en begagnad tyst kompostkvarn för en tusenlapp (Stiga Bio Quiet) och öser ut klippet i trädgården under buskar och i ett de facto komposthörn. Har köpt en likadan till henne också men hon verkar gilla att köra till tippen.Ska hyra släp och köra bort allt ris idag. Blev rejält mycket efter att ha klippt ner både häckar, rhododendron och en tall.
Ska dessutom försöka hinna hämta ett lass grus till den nya gången på baksidan innan det börjar regna.
Det var nån sjukdom på vissa av grenarna, så det vill jag inte ha kvar hemma. Småklippet från häckarna skulle väl funka som gröngödsling men de är så stickiga att jag inte vill ha dem hellerMin mamma brukar också köra släplass efter släplass med grenar och ris till tippen. Jag knör ner allt i en begagnad tyst kompostkvarn för en tusenlapp (Stiga Bio Quiet) och öser ut klippet i trädgården under buskar och i ett de facto komposthörn. Har köpt en likadan till henne också men hon verkar gilla att köra till tippen.