Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också lyssnat på det. Man blir både frustrerad på honom och ledsen.Lyssnar på en extremt plågsam dokumentär om mannen som svarade på ett Nigeriabrev. Sjukt plågsamt på så många plan. Fick stänga av mitt i andra avsnittet, men sitter nu med sista.
Liknar kallblodstravareHan ser ut som en tinker egentligen.
Visa bifogad fil 149031
Vi håller på att lära honom tömkörning nu med sikte att köra in honom framöver. Tror han skulle passa fint till det. Men är en process då han enbart tränas med positiv förstärkning. Men han är en riktig rolig häst.
Hade ju Lyran i 16 år, han var kallblodstravare uti hovspetsarnaLiknar kallblodstravare
De ser så härliga ut med all behåringen!Han ser ut som en tinker egentligen.
Visa bifogad fil 149031
Vi håller på att lära honom tömkörning nu med sikte att köra in honom framöver. Tror han skulle passa fint till det. Men är en process då han enbart tränas med positiv förstärkning. Men han är en riktig rolig häst.
Sockerstinn löksill brukar skicka mitt blodsocker i höjden. Men knäcket kanske dämpar. Men ihop med söt nektarin?Ätit ännu en egenkomponerad middag, bestående av löksill på knäckebröd, nektariner och körsbärstomater med knipplök. Samt bigarråer.
Sambon hade ett tufft halvår efter sitt diskbråck. Nu, två år senare lever han precis som vanligt och har inga problem alls. Det tar tid men jag hoppas det läker bra!Ledsen och trött ännu en dag jag vaknat med ryggsmärtor avskyr mitt liv känns ibland som jag inte har något liv efter diskbråcket eller iallafall inget liv som är kul att leva