Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller på att flytta, så senaste dagarna har bestått av att rensa och packa. Igår packade jag 18 lådor och idag ska jag packa 11. Förhoppningsvis täcker det all inredning.
Och nu har jag slagit på Falstebo-tävlingarna, hällt upp lite god dricka tillsammans med en skål jordnötter... Nu blir det lugn och ro resten av dagen !Målat klart vindskivorna (inte -skenorna )! Lyckades slå ihjäl en otäck broms INNAN den högg mig denna gång. De kommer alltid fram så fort jag börjar svettas ! Och det finns ju hur många sorter som helst. Denna var svart och inte mycket större än en vanlig fluga. Tack och lov "slöare" och enklare att slå ihjäl!
Falsterbo här med. Telefonen plingade till med påminnelse om hoppning. När wilma hade hoppat passade jag på att hänga tvättmaskin 2. God dricka får bli när vi hämtat hem dottern från 4H. Ikväll blir det kräfs i huset.Och nu har jag slagit på Falstebo-tävlingarna, hällt upp lite god dricka tillsammans med en skål jordnötter... Nu blir det lugn och ro resten av dagen !
Sockerstinn löksill brukar skicka mitt blodsocker i höjden. Men knäcket kanske dämpar. Men ihop med söt nektarin?
Var det inte långsamma kolhydrater du skulle sikta på?
Jag kommer att ha en brun wachtel i släptåg, eller om det är jag som är i släptåg på en brun wachtelDå kanske vi ses! Vi åker till Ljungdalen.
Jag håller också på att packa för flytt. Enligt flyttfirman räknar de med 0,8-1 kartong per kvadratmeter.Hur stort flyttar du i från? Jag försöker att räkna ut hur många flyttlådor vi kan tänkas behöva
Kanske funkar med Kry eller liknande?Jag har just skickat iväg mannen till apoteket för att köpa mer/annan smärtlindrande medicin. Om det inte hjälper behöver jag kanske kontakta vården igen angående axeln, men det är fredag eftermiddag, semestertider och sommarlov, och skapligt väder - så jag vill inte behöva sitta i ett svettigt väntrum i flera timmar!
Jag kommer att ha en brun wachtel i släptåg, eller om det är jag som är i släptåg på en brun wachtel
Ojoj!! Att du bara vågar klippa klorna! Att inkräkta på hennes liv sådär.Hah! Smög på Megara när hon låg och solade magen och klippte tre klor
Sur katt är sur, trots att hon omedelbart sprang till skåpet för att få sina Dreamies. Nu har hon gått och lagt sig igen med alla fyra tassarna noggrant vikt under sig.
Ojoj!! Att du bara vågar klippa klorna! Att inkräkta på hennes liv sådär.
En tvåa på 52 kvm.Hur stort flyttar du i från? Jag försöker att räkna ut hur många flyttlådor vi kan tänkas behöva
Ja, har jobbat i värmen sedan tidigt i morse. Krävs kylda drycker i intag med hög frekvens.Smälter bort! Vad hände med lagom?