Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller också på att packa för flytt. Enligt flyttfirman räknar de med 0,8-1 kartong per kvadratmeter.
Kanske funkar med Kry eller liknande?
Nja jag brukar räkna med minst 10 fler än jag tror och det blir knappt.Oj, hjälp! Jag hoppas att vi klarar oss med lite färre än så
Det gör ni förhoppningsvis. Själv flyttar jag från 100 kvadrat plus källare till 50 kvadrat. Som jag har rensatOj, hjälp! Jag hoppas att vi klarar oss med lite färre än så
Nja jag brukar räkna med minst 10 fler än jag tror och det blir knappt.
Usch då! Hoppas det är något de kan hjälpa dig med.Det är nog så att jag behöver röntga axeln trots allt, då något inte står rätt till där Tänkte dock försöka härda ut tills i morgon bitti i stället för att åka in en fredag kväll.
Har du ätit, förutom nektarinen då?Hemma från trevlig promenad men en kompis. Men nu mår jag sådär illa igen, ont i huvudet och det snurrar lite. Misstänker att jag inte druckit tillräckligt mycket - några klunkar i samband med intagande av medicin och en 33 cl pepsi max. Så bälgar nu i mig vatten. Åt iofs en nektarin till lunch och bs ligger stadigt, 6.6
Har du ätit, förutom nektarinen då?
Det låter som om du behöver få lite mer struktur på både sov- och mattider för att må bra?Näh, men nu sitter jag i skuggan framför datorn och har kycklingben i ugnen. Men det blir lite av en ond cirkel. Eftersom jag mår illa vill jag inte äta något. Men jag kan inte leva på nektariner, knipplök och körsbärstomater.
Iofs gick jag upp sent. Så, så många timmar har jag inte varit vaken.