Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är klar! Trots att jag fick leta i typ 20min efter en insexnyckel av rätt storlek eftersom den fått fötter.Jag tar tiden!
Sov till efter 10 idag. Äntligen tycks kortisonet jag fick i torsdags gått ur kroppen! Vet inte varför jag blir så speedad av det men det kanske är en vanlig biverkning?
Det gick ju fort! Med beröm godkäntDen är klar! Trots att jag fick leta i typ 20min efter en insexnyckel av rätt storlek eftersom den fått fötter.
Det låter som ett perfekt sätt att fånga dagenSitter på toan och tänkte jag skulle fånga dagen men jag får kattkramar så jag kommer inte härifrån.
Woop Woop!Det gick ju fort! Med beröm godkänt
Sommarbiljetten får jobbaPå väg till Varberg i dag. Såg att det är medeltids dagar på Fästningen Visa bifogad fil 148310
Varit ute i trädgården och planterat lite, planerat lite. Jag funderar på att vara med på 1000 trädgårdar nästa år, men do vill jag ha lite bättre ordning på saker och ting. Alla andra har ju så fint och överdådigt!
Men jag gillar min täppa.
Visa bifogad fil 148311
Oj är det! Där ser man vilken koll jag har Men det var ju bra, då har jag mer tid att få ordning på trädgården. Med andra ord, mer tid att köpa mer växter som jag inte har nån plan för.1000 trädgårdar är bara vartannat år, jag försökte anmäla mig förra året men det gick liksom inte