Är så nöjd med dagen hittills. Det är svårt med motivationen då det gamla stallet stjäl massor av energi men idag har jag gjort det jag bestämt mig för att göra där. Till det har jag huggit av massor av rotskott ur gräsmattan, slagit ner delar av gräsmattekatastrofen med trimmern, klippt bort lite grenar ur syrenhäcken som började välta ut ur den och planterat några plantor i landet. Motivationen för odlingen är också minimal med alla mördarsniglar som anfaller i flock så jag ligger efter där också.
Hoppas på att den grävare jag bokat hinner komma hem till mig i början på nästa vecka och börja gräva de delar av trädgården som är en matta av rotskott från surkörsbär och krikon så jag någongång kan komma till att fixa ordning på den delen av tomten. Nu har jag efter många många år en plan på vad jag vill göra där.
Hoppas på att den grävare jag bokat hinner komma hem till mig i början på nästa vecka och börja gräva de delar av trädgården som är en matta av rotskott från surkörsbär och krikon så jag någongång kan komma till att fixa ordning på den delen av tomten. Nu har jag efter många många år en plan på vad jag vill göra där.