Har du lyxigare boende att erbjuda?Funderar på om jag ska försöka vräka en "hyresgäst" från min ryggsäck. Visa bifogad fil 148361
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du lyxigare boende att erbjuda?Funderar på om jag ska försöka vräka en "hyresgäst" från min ryggsäck. Visa bifogad fil 148361
Kan tycka att resten av huset jag vistas i borde duga, gott om skrymslen att gömma sig i, och insekter att äta.Har du lyxigare boende att erbjuda?
Men så sötFunderar på om jag ska försöka vräka en "hyresgäst" från min ryggsäck. Visa bifogad fil 148361
Jag vet, men känner inte att jag vågar ta något hormonellt tyvärr.
Tål man inte hormoner är det tyvärr så man får ha det
Är orolig för negativ påverkan på humöret, har tillräckligt med problem där som det är nu och vågar inte riskera att förvärra det.Har du blivit avrådd av vårdpersonal? Annars cirkulerar ju väldigt många myter kring hormonella preventivmedel. Vad är du orolig för?
Det finns andra läkemedel och inte minst kirurgiska metoder. Min poäng var - sök hjälp!
Är orolig för negativ påverkan på humöret, har tillräckligt med problem där som det är nu och vågar inte riskera att förvärra det.
Men visst, skulle kunna ta upp det med min läkare för att se vad hon säger. Vore så skönt att slippa smärtan.
Tack.Svår smärta varje månad är ju verkligen något som påverkar humör och livskvalitet, så jag tror verkligen att det finns chans till förbättrat mående. Det finns många metoder att välja på med olika sammansättningar/doser/administreringssätt, en duktig gynekolog ska kunna guida dig till det som borde fungera bäst med din övriga hälsa.