Behöver ju inte vara något hormonellt, men det finns ju smärtlindring?Jag vet, men känner inte att jag vågar ta något hormonellt tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver ju inte vara något hormonellt, men det finns ju smärtlindring?Jag vet, men känner inte att jag vågar ta något hormonellt tyvärr.
Det tar jag, men hjälper marginellt tyvärr.Behöver ju inte vara något hormonellt, men det finns ju smärtlindring?
Provat arcoxia? (Receptbelagd) det tyckte jag hjälpte bättre och var något snällare mot magen.Det tar jag, men hjälper marginellt tyvärr.
Ipren hjälper ibland, men då får jag magkatarr istället.
Inte testat något receptbelagt, så tack för tipset.Provat arcoxia? (Receptbelagd) det tyckte jag hjälpte bättre och var något snällare mot magen.
Ipren funkar inte för mig av samma orsak, men av någon anledning så funkar Diklofenak att ta, får inte magkatarr av den trots acetylsalicylsyran. Har djupinfiltrerad endometrios samt adenomyos och behöver bara ta cirka tre tabletter under menstruation, kompletterar med paracetamol.Det tar jag, men hjälper marginellt tyvärr.
Ipren hjälper ibland, men då får jag magkatarr istället.
Vi ska få 22 ml och sedan uppehåll i fyra dagar med lägre temperaturer. Ska nog ta en vilodag i morgon och sedan roa mig med att köra röjsåg och köra bort en massa skräp.Här har det just börjat stillsamt droppa. Allt enligt SMHI som förutspådde regn from klockan två. 39.9, upp från 32 i går. Jag har lagt disk i blöt och tänker tillbringa tiden med att diska och städa. Inte direkt världens mest upphetsande sysslor.
Det fungerar tyvärr inte för mig, men tack för tipset iaf. Ska kanske undersöka om det kan fungera med något hormonellt ändå.Ipren funkar inte för mig av samma orsak, men av någon anledning så funkar Diklofenak att ta, får inte magkatarr av den trots acetylsalicylsyran. Har djupinfiltrerad endometrios samt adenomyos och behöver bara ta cirka tre tabletter under menstruation, kompletterar med paracetamol.