Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du använder knivar till att skruva med?Hittar inte en av mina bra knivar. Jag hade sex från början och nu är de nere i en. Jag gissar att några ligger någonstans i bokhyllorna eftersom de är bra för att skruva och skära annat än kött. Irriterande.
Du använder knivar till att skruva med?
Herregud - ska jag behöva ha dig på ignore?
Hur mår knivarna av det? Måste bli förstörda?Varför inte? Jag skruvar inte där det är risk för el utan när jag ska sätta ihop bokhyllor mm. Även när jag öppnar levaxinburkar och liknande. De är otroligt praktiska.
Får väl ta mig till IKEA. Men de här är bra kvalitet, fick dem i julklapp av en tidigare arbetsgivare.
JaDu använder knivar till att skruva med?
Varför? För att det är hädelse. Så det så.Varför inte? Jag skruvar inte där det är risk för el utan när jag ska sätta ihop bokhyllor mm. Även när jag öppnar levaxinburkar och liknande. De är otroligt praktiska.
Får väl ta mig till IKEA. Men de här är bra kvalitet, fick dem i julklapp av en tidigare arbetsgivare.
Hur mår knivarna av det? Måste bli förstörda?
Varför? För att det är hädelse. Så det så.
Knivar vårdas och skärps. Och man skär med dem. Punkt.
Skaffa moraknivar att misshandla. De är slit och släng.
Mejslar skruvar man med. @MJLeeVarför? För att det är hädelse. Så det så.
Knivar vårdas och skärps. Och man skär med dem. Punkt.
Skaffa moraknivar att misshandla. De är slit och släng.
Men varför ska du köpa nya istället för att bara leta upp dem?Varför inte? Jag skruvar inte där det är risk för el utan när jag ska sätta ihop bokhyllor mm. Även när jag öppnar levaxinburkar och liknande. De är otroligt praktiska.
Men varför ska du köpa nya istället för att bara leta upp dem?
Uh, det påminner mig om när jag jobbade i stall förut och det regnade... Flera av hästarna ogillade regn och nästan varje gång det regnade så kändes det smått läskigt att jobba, för man visste att det gick att fastna i leran i hagarna och att hästarna flera gånger inte tvekade att i princip springa över människan bara för att få komma in i stallet... Älskar fortfarande hästar, men regniga dagar är jag väldigt glad åt att inte ha stalljobb.Alltså, vilket jäkla väder!
Det bara vräker ner och ska göra tills inatt. Nu hämtar vi pizza och ska gömma oss inne och kolla F1 och mysa.
Ska bara ta in vad jag antar är en rätt blöt regnhatarhäst. Han lär väl typ stå och hytta med hoven åt mig i hagen.