Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja riktig fisk äter hon inteHon sager att hon vill att du skar upp fisken till lampliga mumsbitar. Nar man ar gammal, sager hon, ar det svart att tugga ibland.
Vad härligt det låter! GrattisDricker kaffe.
Ska rasta hunden om ett tag och sen är det dags för tvätt.
Jag flyttpackar för fullt då jag ska flytta till en helrenoverad lägenhet på bottenplan i ett område på andra sidan Ica.
Kommer bli toppen för katten att få en stor uteplats innätad och utsikt över en massa folk.
Hyran är inte så mycket dyrare och jag får egen tvättmaskin
Det är guld värt.
Lägenheterna i det hus jag bor i nu är rejält slitna men ska förhoppningsvis renoveras så småningom.
Jag får lite lugnare miljö och nära till elljusspåret.
Jag hade inte tänkt flytta men när jag fick den här möjligheten så tänkte jag att det kan vara trevligt med helt nyrenoverad lägenhet
Med min situation så är jag inte bortskämd med det precis.
Låter ju fantastiskt! Hoppas du ska trivas i nya hemmet.Dricker kaffe.
Jag flyttpackar för fullt då jag ska flytta till en helrenoverad lägenhet på bottenplan i ett område på andra sidan Ica.
Kommer bli toppen för katten att få en stor uteplats innätad och utsikt över en massa folk.
Det är guld värt.
Lägenheterna i det hus jag bor i nu är rejält slitna men ska förhoppningsvis renoveras så småningom.
Jag hade inte tänkt flytta men när jag fick den här möjligheten så tänkte jag att det kan vara trevligt med helt nyrenoverad lägenhet
Dricker kaffe.
Det är guld värt.
Ja men inte i kombi nedgråväder med regn eller vass snö?På våren blåser det väl alltid?
Hittade ett snyggt matbord. Snygg prislapp också, 33 000 kr.
Tror inte det va.
Det gör det säkert men jag behöver inget bord.Finns massa fina och mkt billigare på typ auctionet!
Jo, det händer väl? I alla fall i mina trakter.Ja men inte i kombi nedgråväder med regn eller vass snö?