Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog tag i att klippa mig idag, det var länge sen sist, jag hade kunnat tänkt mig kortare men frisören övertygade mig om lite längre. Hon tyckte att mitt hår var väldigt tjockt och jag konstatera att det är betydligt tunnare än vad det var när jag var ung och före cellgifter. :) Men jag vet att frisörer när jag var ung var helt fascinerande av mitt tjocka hår. :)

Vattengympa! Vilken grej! Så roligt!

Så skönt att träna i en varmbassäng, men kände inte hur jobbigt det var förrän jag klev upp när vi var klara. Tog i för kung och fosterland, för det kändes inte så jobbigt i vattnet. Men på hemvägen var det jobbigt att gå. 😅
Vad roligt att du tyckte om det! 😀
Jag gick på sån rehabträning/vattengymnastik i varmvattenbassäng. Det kändes så konstigt när man gick ur bassängen och kroppen plötsligt vägde så mkt. 😅

Lördagsmys! 😍
IMG_4384.webp

Kontaktat mäklare för pappas hus. Inte för att det är redo att säljas, men då får vi kanske en spark i röven att ta tag i det jobbiga att ”städa bort” vår älskade pappa. 😢 Sjukt jobbigt.

Blir troligen ett möte med mäklaren på onsdag, som en start.

Så sjukt mycket grejer att avyttra, vet inte ens vart jag ska börja. 🙈 Någon som är sugen på en veteran-Saab eller två? Engelska veteranmotorcyklar? En hästtransport modell äldre? 🫠 Suck…

Kontaktat mäklare för pappas hus. Inte för att det är redo att säljas, men då får vi kanske en spark i röven att ta tag i det jobbiga att ”städa bort” vår älskade pappa. 😢 Sjukt jobbigt.

Så sjukt mycket grejer att avyttra, vet inte ens vart jag ska börja. 🙈 Någon som är sugen på en veteran-Saab eller två? Engelska veteranmotorcyklar? En hästtransport modell äldre? 🫠 Suck…
Kolla med en auktionsfirma, de lite större brukar även ha bilar och motorcyklar.

Ja, det var riktigt roligt. Ser fram emot zumba i vatten på tisdag, låter ännu roligare ju. 😅
Ja, det lät jättekul! Det har jag aldrig hört om förr.
En av få nackdelar med att bo så här off är väl att sånt inte går att testa så lätt.
Men det lät jätteskoj! Är det så att random folk kan anmäla sig eller är det via remiss?
/älskar vatten IOM uppväxt med seglingsfanatisk pappa som också varit tävlingssimmare och tidigt satte mig i sån träning

Ja, det lät jättekul! Det har jag aldrig hört om förr.
En av få nackdelar med att bo så här off är väl att sånt inte går att testa så lätt.
Men det lät jätteskoj! Är det så att random folk kan anmäla sig eller är det via remiss?
/älskar vatten IOM uppväxt med seglingsfanatisk pappa som också varit tävlingssimmare och tidigt satte mig i sån träning
Alla kan anmäla sig. Jag fick FAR av min psykolog och då blir det billigare med ett halvårskort. Men passen är för alla, vilket är bra. Jag har ju inga problem med kroppen, men är rätt så otränad just nu, så då passar det bra att komma igång med vattengympa.

Alla kan anmäla sig. Jag fick FAR av min psykolog och då blir det billigare med ett halvårskort. Men passen är för alla, vilket är bra. Jag har ju inga problem med kroppen, men är rätt så otränad just nu, så då passar det bra att komma igång med vattengympa.
Vad bra! Förr var det väl ofta bara sjukhusen dom hade varmvattenbassäng. Och man behövde remiss etc.
Så mysigt att det är varmt! Hoppas du trivs med Zumban! 💃🏊‍♀️

Jag har precis tömt ett dödsbo. Jag säger blocket för dyra grejer (typ bilar och sånt) och Marketplace för resten. Ska någon "köpa upp" är pengarna som erbjuds ett skämt. Swishloppis på resten!

Jag har precis tömt ett dödsbo. Jag säger blocket för dyra grejer (typ bilar och sånt) och Marketplace för resten. Ska någon "köpa upp" är pengarna som erbjuds ett skämt. Swishloppis på resten!
Ja någon dödsboköpare blir det verkligen inte. Det som går skickas till ”antikloppis”, fordonen blir nog kontakter/blocket/entusiastgrupper på fb. Sen som sagt Marketplace för sådant som ändå kan säljas men inte passar antikloppisen. Resten skänks nog/slängs.
Tack för tips! 🙏🏻❤️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 499
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama