Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vattengympa är fantastiskt! Men man brukar, som du märkte, bli som en kokt spagetti efter!Vattengympa! Vilken grej! Så roligt!
Så skönt att träna i en varmbassäng, men kände inte hur jobbigt det var förrän jag klev upp när vi var klara. Tog i för kung och fosterland, för det kändes inte så jobbigt i vattnet. Men på hemvägen var det jobbigt att gå.
Haha, ja. Helt slut. Har nästa pass inbokat på tisdag, så hinner vila lite emellan.Vattengympa är fantastiskt! Men man brukar, som du märkte, bli som en kokt spagetti efter!
Vad roligt att du tyckte om det!Vattengympa! Vilken grej! Så roligt!
Så skönt att träna i en varmbassäng, men kände inte hur jobbigt det var förrän jag klev upp när vi var klara. Tog i för kung och fosterland, för det kändes inte så jobbigt i vattnet. Men på hemvägen var det jobbigt att gå.
Ja, det var riktigt roligt. Ser fram emot zumba i vatten på tisdag, låter ännu roligare ju.Vad roligt att du tyckte om det!
Jag gick på sån rehabträning/vattengymnastik i varmvattenbassäng. Det kändes så konstigt när man gick ur bassängen och kroppen plötsligt vägde så mkt.
Kolla med en auktionsfirma, de lite större brukar även ha bilar och motorcyklar.Kontaktat mäklare för pappas hus. Inte för att det är redo att säljas, men då får vi kanske en spark i röven att ta tag i det jobbiga att ”städa bort” vår älskade pappa. Sjukt jobbigt.
Blir troligen ett möte med mäklaren på onsdag, som en start.
Så sjukt mycket grejer att avyttra, vet inte ens vart jag ska börja. Någon som är sugen på en veteran-Saab eller två? Engelska veteranmotorcyklar? En hästtransport modell äldre? Suck…
Ja, det lät jättekul! Det har jag aldrig hört om förr.Ja, det var riktigt roligt. Ser fram emot zumba i vatten på tisdag, låter ännu roligare ju.
Åh jag hann få upp hoppet därGlädjen när man ser 19 grader och sol nästa v på väderappen. Sorgen när man tänker till och känner att det är orimligt och sedan inser att man hade kollat vädret där F1 går, dvs i Japan.
Alla kan anmäla sig. Jag fick FAR av min psykolog och då blir det billigare med ett halvårskort. Men passen är för alla, vilket är bra. Jag har ju inga problem med kroppen, men är rätt så otränad just nu, så då passar det bra att komma igång med vattengympa.Ja, det lät jättekul! Det har jag aldrig hört om förr.
En av få nackdelar med att bo så här off är väl att sånt inte går att testa så lätt.
Men det lät jätteskoj! Är det så att random folk kan anmäla sig eller är det via remiss?
/älskar vatten IOM uppväxt med seglingsfanatisk pappa som också varit tävlingssimmare och tidigt satte mig i sån träning
Vad bra! Förr var det väl ofta bara sjukhusen dom hade varmvattenbassäng. Och man behövde remiss etc.Alla kan anmäla sig. Jag fick FAR av min psykolog och då blir det billigare med ett halvårskort. Men passen är för alla, vilket är bra. Jag har ju inga problem med kroppen, men är rätt så otränad just nu, så då passar det bra att komma igång med vattengympa.
Jag har precis tömt ett dödsbo. Jag säger blocket för dyra grejer (typ bilar och sånt) och Marketplace för resten. Ska någon "köpa upp" är pengarna som erbjuds ett skämt. Swishloppis på resten!Kontaktat mäklare för pappas hus. Inte för att det är redo att säljas, men då får vi kanske en spark i röven att ta tag i det jobbiga att ”städa bort” vår älskade pappa. Sjukt jobbigt.
Blir troligen ett möte med mäklaren på onsdag, som en start.
Så sjukt mycket grejer att avyttra, vet inte ens vart jag ska börja. Någon som är sugen på en veteran-Saab eller två? Engelska veteranmotorcyklar? En hästtransport modell äldre? Suck…
Ja någon dödsboköpare blir det verkligen inte. Det som går skickas till ”antikloppis”, fordonen blir nog kontakter/blocket/entusiastgrupper på fb. Sen som sagt Marketplace för sådant som ändå kan säljas men inte passar antikloppisen. Resten skänks nog/slängs.Jag har precis tömt ett dödsbo. Jag säger blocket för dyra grejer (typ bilar och sånt) och Marketplace för resten. Ska någon "köpa upp" är pengarna som erbjuds ett skämt. Swishloppis på resten!