Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade en väldigt trevlig kväll med min vän och min gudson igår Blev god middag, nybakta brownies och massa Greys Anatomy!
Idag åkte vi in till stan och åt brunch. Supergott På väg hem nu, ska träffa bror och brorson en stund hos mina föräldrar, sen skulle jag behöva vila liten
Stannade till på åvc på vägen hem. Oj vad folk! Lång kö för att komma in på själva området.
Vi ska bara lägga en projektorduk i Ge och ta-containern så maken får gå in istället.
Har varit runt på stan för att hitta rätt förvaringsgrejer till mitt odlingdparadis. Vet inte var allt ska vara än så nu är de köpta grejerna monterade och jag inser att jag behöver 4 runda krokar till och 2 L-krokar, takkrokar, kedjor samt Tralltvätt som jag kunde svära på att vi hade hemma.
Känner mig yr och är sjukt osugen på att tvätta trädäcket men samtidigt vill jag ju kunna njuta av det när/om våren kommer på riktigt
Smälter en styck pannkakslunch och funderar på att ta en liten tupplur. Dagen inleddes med ett oerhört svettigt träningspass och helst skulle min trötta kropp vilja stanna i soffan resten av dagen, men "tyvärr" ska jag ut och fira en väns födelsedag senare idag så det blir till att ta sig samman. Men först ska jag bejaka min inre latmask i en timme eller två!
Har precis lagt mig en stund efter att katterna nyss fick mat. Är så ruskigt trött och känner mig väldigt sliten. Hönsen får vara ute en stund till, ska bära vatten åt dem när jag sedan går ner och stänger. Plockade in nio fina ägg så åkte iväg och köpte kartonger så jag kan ta med mig till jobbet igen till försäljning. Finns inte en chans att jag orkar äta upp allt!
Köpte även med mig pizza hem men orkade inte äta upp trots hundarnas hjälp med kanterna så det blir nog pizza sen med.
Läst ut en bok och tittar på trav och The Rookie Feds.
Har lagt fram kläder som jag ska ta på om en stund när jag ska till hotellet med min elev och hans mamma och få mat och se när han får ngt slags motorsportspris. Fint att bli medbjuden.
Har precis tagit en härlig vårpromenad. Vädret blev BÄTTRE än prognosen (hur ofta händer det??) och vi har 15 grader och sol ! Har hängt ut tvätt också - perfekt!
Hemma efter att varit och handlat på Willys och Hemköp. Skulle egentligen ta med Ica och hämta paket men det ligger åt andra hållet så jag tror jag gör det imorgon istället.
Idag blir det hemgjord kycklingburgare ! Testar ett nytt recept där man bryner burgarna i panna och sedan färdigsteker i ugnen. Tillbehör blir bröd, tomat, hamburgerdressing och ost...
Gick och handlade för solen dök aldrig upp. Den väntade vid affären och verkar nu följt mig hem börjat röja ur botten på städskåpet, blötlägga disk och allt samtidigt men börjar nu vara hungrig
Kycklingburgarna blev mycket mumsiga ! Köttsmeten var så lös att jag fick i princip klicka ut den i stekpannan, men det var nog delvis det som gjorde att burgarna blev så möra och saftiga. Det stod 10-15 min i ugn på 150 grader, men eftersom jag är lite försiktig med kyckling lät jag dem vara inne i 30 min istället. Helt perfekta !
Trädäcket är städat på möbler sen tig energin slut. Hoppas orka tvätta det i morgon.
Fortsätter i odlingsparadiset och nu har jag kommit så långt att jag faktiskt kan så lite frön bättre sent än aldrig
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.