Här är frukost intagen. Kläder är på saker nerpackade och skall ut till bilen. Snart mot årets första orienterings tävling.Diskmaskin och tvättmaskin startade och därmed är dagen igång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är frukost intagen. Kläder är på saker nerpackade och skall ut till bilen. Snart mot årets första orienterings tävling.Diskmaskin och tvättmaskin startade och därmed är dagen igång.
Det var min fundering också. Varmt och skönt i sängen och kallt i huserJag funderar allvarligt på att vara kvar i sängen tills i morgon
Det behövs. det behövs verkligen.Det var min fundering också. Varmt och skönt i sängen och kallt i huser
Imorgon väntar en massa plusgrader ute
Stämmer prognosen blir det äntligen meteorologisk vår här!Det behövs. det behövs verkligen.
Det var inget våld i lägenheten då?Hade ont i huvudet när jag vaknade eller snarare när jag bestämde att det var dags att gå upp.
Musik och lite så kan jag köpa att man ibland får stå ut med i lägenhet, även mitt i natten faktiskt.
Men att bara okynnesskrika och vråla i över en halvtimme är inte ok. Ska ta reda på vem jag ska ringa så jag vet till nästa gång.
Blev lite sent att gå ut och springa utan frukost men ville ha det gjort så jag tog en it druvsocker och körde en halvmil. En del av rundan var det barmark men ett par km var det djup snömodd och slask. Där mötte jag en bil som inte hade en tanke på att bromsa så sista biten blev en kall och blöt historia.
Känns som en sån där dag när man ska gömma sig under filten.
Visa bifogad fil 142770
Jag kan ju inte veta det säkert men min tolkning var att det var fyllegrejer.Det var inget våld i lägenheten då?
Fick ett sms med att det finns varma kanelbullar om 30 minuter. Så nu lämnade jag soffan.Sitter i soffan tittar på morgon tv funderar på om jag ska resa på mig och sätta fart eller sitta kvar en stund till