Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska nog ta en sväng in till byn. Har en bok att hämta på biblioteket och jag ORKADE inte igår eftermiddag när jag såg hur full den trånga lilla parkeringen var. Det ger mig i princip ångest att köra in där och knappt veta hur jag ska komma ut igen... Så synd att ett bibliotek har så besvärliga parkeringsmöjligheter :cautious:!! Jag bryr mig inte om jag får gå en liten bit, men jag är så osäker på hur man får parkera i området. Så förhoppningsvis är det lugnare idag på förmiddagen...

Kanske köper jag mig en flaska vin också. Får se. Har inte druckit vin sedan i februari någon gång, men känner att det är något som måste bortprioriteras när allt annat har blivit så dyrt! Jag har blivit duktigare på att tvinga mig själv att välja också, och en fin gammal bok på loppis trumfar oftast vin faktiskt... :)

Inte varje dag man får frukost på sängen!

20240406_083912.webp

Hade ont i huvudet när jag vaknade eller snarare när jag bestämde att det var dags att gå upp.
Musik och lite så kan jag köpa att man ibland får stå ut med i lägenhet, även mitt i natten faktiskt.
Men att bara okynnesskrika och vråla i över en halvtimme är inte ok. Ska ta reda på vem jag ska ringa så jag vet till nästa gång.

Blev lite sent att gå ut och springa utan frukost men ville ha det gjort så jag tog en it druvsocker och körde en halvmil. En del av rundan var det barmark men ett par km var det djup snömodd och slask. Där mötte jag en bil som inte hade en tanke på att bromsa så sista biten blev en kall och blöt historia.
Känns som en sån där dag när man ska gömma sig under filten.
IMG_7186.webp

Hade ont i huvudet när jag vaknade eller snarare när jag bestämde att det var dags att gå upp.
Musik och lite så kan jag köpa att man ibland får stå ut med i lägenhet, även mitt i natten faktiskt.
Men att bara okynnesskrika och vråla i över en halvtimme är inte ok. Ska ta reda på vem jag ska ringa så jag vet till nästa gång.

Blev lite sent att gå ut och springa utan frukost men ville ha det gjort så jag tog en it druvsocker och körde en halvmil. En del av rundan var det barmark men ett par km var det djup snömodd och slask. Där mötte jag en bil som inte hade en tanke på att bromsa så sista biten blev en kall och blöt historia.
Känns som en sån där dag när man ska gömma sig under filten.
Visa bifogad fil 142770
Det var inget våld i lägenheten då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 505
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama