Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon du kan ringa som kan kolla upp att allt är okej?Min kille skulle åkt upp till mig idag men har varken hört av sig eller svarat på meddelande/telefon Börjar bli orolig nu.
Jag kommer att kontakta någon om jag ej hört av honom vid 21. Ska bara fundera ut vem som blir bäst att kontakta då jag aldrig träffat varken någon av hans vänner eller hans familj ( får nog se till att göra detta snarast känner jag, har trots allt varit ihop i mer än ett år).Finns det någon du kan ringa som kan kolla upp att allt är okej?
Här är en till som funderar, önskar att det gick att stänga av tankarna en stundDricker te och funderar över livet
Har du hört något ännu?Ringde igen - inget svar. Så skickade till en av hans bröder.
Ja. Han lever.Har du hört något ännu?
Skönt!Ja. Han lever.
Men har inte kunnat svara på samtal/sms eller höra av sig på hela dagen? Trots att han visste att du väntade?Ja. Han lever.
Precis vad jag undrade också.Men har inte kunnat svara på samtal/sms eller höra av sig på hela dagen? Trots att han visste att du väntade?
vart i Sverige finns det? kanske jag vet nån som gillar fordonJa någon dödsboköpare blir det verkligen inte. Det som går skickas till ”antikloppis”, fordonen blir nog kontakter/blocket/entusiastgrupper på fb. Sen som sagt Marketplace för sådant som ändå kan säljas men inte passar antikloppisen. Resten skänks nog/slängs.
Tack för tips!
Här har det kommit mer snö under natten.
Jag kokar just min andra kopp te (teet jag fick i Secret Easterbunny är fantastiskt! ) för dagen och överväger frukost.
Sitter och pillar med en faktabok för barn också, rätt kul! Vi får se vad det blir av det i slutänden.
Men har inte kunnat svara på samtal/sms eller höra av sig på hela dagen? Trots att han visste att du väntade?
Tro mig, detta kommer att diskuteras…………..Precis vad jag undrade också.
Jag hade inte varit helt lätt att tas med om man inte hört av sig alls om man försökt få kontakt hela dagen.