Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men finns det inte ordningsregler som du kan hänvisa till? Ska det inte vara tyst mellan kl 22 och 07 i de flesta lägenhetshus? Fast hunden kanske inte riktigt förstår det...Måste verkligen komma på hur jag ska formulera mig till grannen... I morse vaknade jag kl 5 pga hans skällande hund. Nu efter kl 22 så spelas det gitarr. Jag testade att stampa i golvet utan att det blev tystare.. Nog för att folk har olika dygnsrytm, men huset är lyhört och vi hör grannen i princip varje natt...
Ja nu hade jag påpekat det tre gånger men gick till svar att man skall äta morötter...Fast det ÄR ju nyttigt med morötter, så det är väl inget konstigt om folk säger så? Men såklart ska man inte äta dem om man är allergisk.
Jo, det är en bas för matlagningen och går i ganska stora volymer både i butikerna, här hemma och sen lite som godis till hästarna.Eh jo? Folk äter grönsaker även om du inte gör det.
Jag äter rotfrukter flera dagar i veckan.
Jo, så är det ju. Hade det bara varit hunden, och jag visste att ägaren försökte träna hunden att inte skälla, då hade jag inte brytt mig. Nu känns det inte riktigt som att det är så. Har mött grannen några gånger när vi båda varit ute med våra hundar, men grannen tittar inte ens åt mitt håll och är omöjlig att få kontakt med så sett. Andra grannar hälsar vi på när vi möts, och då är det också lätt att nämna något kort om tex en skällande hund eller liknande. Hade önskat att det var så i det här fallet också...Men finns det inte ordningsregler som du kan hänvisa till? Ska det inte vara tyst mellan kl 22 och 07 i de flesta lägenhetshus? Fast hunden kanske inte riktigt förstår det...
Det var produktivt! Jag vaknade ungefär samtidigt av att hunden hoppade på mig.Vaknade lite väl tidigt imorse, läs kl 4.. Så har hunnit äta frukost, städa lite och simmat på simhallen i 45 minuter.
Nu är jag dock helt slut.
Ja nu hade jag påpekat det tre gånger men gick till svar att man skall äta morötter...
Nä det var inte alls så någon annan ifrågasatte att inte morötter åts det påpekade att det var så nyttigt.Du ifrågasatte att folk åt rotsaker. Folk svarade att de visst gjorde det. Ser inget konstigt med det? Det är väl jättevanligt att folk äter rotsaker?
Sen skrev du i ngt senare inlägg att du måste åka ambulans om du äter morötter. Men ingen har väl tvingat dig till det? Du behöver väl inte åka ambulans för att @parellikusken äter morötter eller?