Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ja alltså de hörde nog min röst och gick igång på det! 😅 sen har den ena ett beteende som innebär att när man pratar i telefon så sätter han sig framför en och jamar jeeettehögt. Direkt man avslutar samtalet så tystnar han och går därifrån :rofl: Kan skapa vissa skumma situationer om man jobbar hemifrån. En gång trodde en person att jag hade ett spädbarn som skrek i bakgrunden. Lite stelt då jag bara fortsatte prata på. Hen i luren bara ”du kanske ska ta hand om…”. Jag bara ”… alltså det är en katt jag ber om ursäkt 😅
Min katt har också börjat skrika när jag pratar i telefon 😅
 
Nämen, vad du svarar trevligt som vanligt! :turd:

Jag trodde det hade någon slags betydelse, men jag tolkar ditt trista svar som att jag är dum i huvudet som ens tror att det har någon betydelse.
Vilken tur att du kan så mycket om sjukskrivning så att det är så självklart för dig. Jag har aldrig varit sjukskriven och kan inget. Det är alltså inget man får med sig i modersmjölken.
 
Alltså!! Fick ett paket, med en jäääättefin rosa klänning i. I paketet låg också ett kort signerat "Dr xxx".
Vi har följt varandra länge på instagram, hon är läkare men vi följer varandra pga likande stil osv. När jag blev sjuk så klev hon in och stöttade hon mig massvis och vi kallade henne lite skämtsamt min "insta-läkare".
Häromveckan så la hon ut ett foto på en jättefin rosa klänning som jag kommenterade. Nu har hon alltså skickat den till mig 😭😭
 
Alltså!! Fick ett paket, med en jäääättefin rosa klänning i. I paketet låg också ett kort signerat "Dr xxx".
Vi har följt varandra länge på instagram, hon är läkare men vi följer varandra pga likande stil osv. Men när jag blev sjuk så stöttade hon mig massvis och vi kallade henne lite skämtsamt min "insta-läkare".
Häromveckan så la hon ut ett foto på en jättefin rosa klänning som jag kommenterade. Nu har hon alltså skickat den till mig 😭😭
Men vad fint 🥹
 
IMG20240322151154.jpg

Det blev vinter igen 😅 igår var det barmark här 🤭
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 326
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skal/regnjacka för vandring.
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tävling i julsnaps

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp