Det är halvtidssjukskriven jag är, inte heltid.Man ansöker om sjukpenning från sjukdag 15. Första 14 dagarna är det ag som betalar ut sjuklön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är halvtidssjukskriven jag är, inte heltid.Man ansöker om sjukpenning från sjukdag 15. Första 14 dagarna är det ag som betalar ut sjuklön.
Det är halvtidssjukskriven jag är, inte heltid.
Min katt har också börjat skrika när jag pratar i telefonHaha ja alltså de hörde nog min röst och gick igång på det! sen har den ena ett beteende som innebär att när man pratar i telefon så sätter han sig framför en och jamar jeeettehögt. Direkt man avslutar samtalet så tystnar han och går därifrån Kan skapa vissa skumma situationer om man jobbar hemifrån. En gång trodde en person att jag hade ett spädbarn som skrek i bakgrunden. Lite stelt då jag bara fortsatte prata på. Hen i luren bara ”du kanske ska ta hand om…”. Jag bara ”… alltså det är en katt jag ber om ursäkt ”
Nämen, vad du svarar trevligt som vanligt!
Nämen, vad du svarar trevligt som vanligt!
Sol, var?Tvättat klart det sista på hästtransportens tak. Pausar sittandes mot garageporten och njuter av solen
Sveriges framsida Men vi har det ganska blåsigt ocksåSol, var?
Själv sitter jag på jobbet med huvudvärk och ska jobba hela helgen och ända fram tills långfredan.
Min var lugn jämfört med hur spicy hon va igårNu har jag sovit en timma, ätit lunch och laddar nu för att fara till stallet.
Kommer hästen vara smågalen idag och mer flyga som en drake i grimskaft eller kommer han vara enormt långsam idag?
Frågorna är många.
Men vad fintAlltså!! Fick ett paket, med en jäääättefin rosa klänning i. I paketet låg också ett kort signerat "Dr xxx".
Vi har följt varandra länge på instagram, hon är läkare men vi följer varandra pga likande stil osv. Men när jag blev sjuk så stöttade hon mig massvis och vi kallade henne lite skämtsamt min "insta-läkare".
Häromveckan så la hon ut ett foto på en jättefin rosa klänning som jag kommenterade. Nu har hon alltså skickat den till mig
Men vad fint
Åh, BLÖRK...Visa bifogad fil 141682
Det blev vinter igen igår var det barmark här