Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt otroligt. Jag ringer till Folksam för att få svar på en fråga om Megars försäkring. Efter att ha svarat och klickat mig igenom hundraarton frågor och de ber om att legitimera mig via bankid så får jag svaret att det är för många som ringer till Folksam och jag ska återkomma på måndag! :rage:
 
Helt otroligt. Jag ringer till Folksam för att få svar på en fråga om Megars försäkring. Efter att ha svarat och klickat mig igenom hundraarton frågor och de ber om att legitimera mig via bankid så får jag svaret att det är för många som ringer till Folksam och jag ska återkomma på måndag! :rage:
Men fredag eftermiddag har väl alla redan tagit helg
 
Har presterat middag till barnet. Och mig. Men nu behöver jag sova. Måste ta hand om disken. Barnet har TV-kväll.

Imorgon förmiddag kommer hunden. Jag hoppas huvudvärken är lindrigare så jag orkar vara ute mycket.
 
Så nöjd med mina påskljus! :love:
 

Bifogade filer

  • IMG_9449.jpeg
    IMG_9449.jpeg
    119,4 KB · Visningar: 37
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 326
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp