Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fnissar åt att spam/försök till romansbedrägerier inte går så bra ibland.
På en trädgårdssida diskuterades det hästgödsel i odling. Samma spaminlägg dök upp efter flera (lite äldre) damers kommentarer. Alltså t ex någon som skrev att hon sänkte bort hästskit och gjorde bajsemojis eller en som skrev att hästgödsel är bästa gödseln.

"Dina inlägg är alltid läsvärda, men vi är inte vänner på Facebook. Jag skickade en vänförfrågan till dig, men du fick den inte. Om du inte har något emot att skaffa vänner via Facebook, skicka en vänförfrågan till mig, tack"

Ja, himla läsvärt att någon skriver om hästbajs! 💩
 
Var så sjukt trött när jag kom hem men när vännen erbjöd hemgjord pizza så kunde jag inte säga nej. Så god pizza, kramar, bus med guddottern och kattgos avslutade dagen.
IMG_6875.jpeg
 
I en hästsaker säljes-grupp på FB så är der en man som i flera månader sökt efter regnjackor i galon. Han är villig att betala 400 kr + frakt för en jacka, märke, modell och färg spelar ingen roll.
Av någon anledning får jag en obehagskänsla av det, som om han tänder på gamla använda galonjackor. 😅
 
I en hästsaker säljes-grupp på FB så är der en man som i flera månader sökt efter regnjackor i galon. Han är villig att betala 400 kr + frakt för en jacka, märke, modell och färg spelar ingen roll.
Av någon anledning får jag en obehagskänsla av det, som om han tänder på gamla använda galonjackor. 😅
Ja, det låter helsjukt. Finns ju liksom på ICA Maxi för under 400, så... :rofl:
 
I en hästsaker säljes-grupp på FB så är der en man som i flera månader sökt efter regnjackor i galon. Han är villig att betala 400 kr + frakt för en jacka, märke, modell och färg spelar ingen roll.
Av någon anledning får jag en obehagskänsla av det, som om han tänder på gamla använda galonjackor. 😅

Finns det inte något ställe där kvinnor kan sälja använda underkläder? Har jag ett svagt minne om att jag läst någonstans.
 
Efter att ha hållt igång I stallet och lite
ridning ogh så hemma med bla dammsuga golven och gå några omgångar med ved in var det himla skönt med soffhäng; äntligen är Masked Singer tillbaka och så provade vi chicken fajitas till fredagsmiddag, gott 😊.
 
Haft en bra dag på jobbet, med fina elever.❤️ tog dessutom tag i att inventera maskiner (mindre kul resultat, men förhoppningsvis får jag klartecken att köpa in nytt.)
Paketerat ägg, tittat på masked singer, duschat och hängt tvätt. Planerat inför morgondagens vandring med kompisar och söndagens mässa. Otroligt skönt med helg! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 176
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 322
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 138
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp