Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan 8.30 och fonstersnubbar ar har for att byta ut mina englasade, tra-ramsfonster. Valkommen till mderna varlden med dubbelglas!

Sen har de borjat med vagarbete precis utanfor huset och star och borrar upp asfalten - till och med som morgonmanniska tyckar jag det ar lite mycket for klockan 8 pa en lordag..
 
Klockan 8.30 och fonstersnubbar ar har for att byta ut mina englasade, tra-ramsfonster. Valkommen till mderna varlden med dubbelglas!

Sen har de borjat med vagarbete precis utanfor huset och star och borrar upp asfalten - till och med som morgonmanniska tyckar jag det ar lite mycket for klockan 8 pa en lordag..

Är det verkligen tillåtet i UK med sådana moderniteter?! O_o :p :rofl:
 
Är det verkligen tillåtet i UK med sådana moderniteter?! O_o :p :rofl:

Speciellt tillstånd vettu ;)

I vardagsrummet kommer det nog fortsatt vara enklast dock, för där har vi färgade glaspaneler och att ersätta dem ordentligt är dyrt och kräver tillstånd från kommunen, så det bryr sig nog hyresvärden inte om!
 

Bifogade filer

  • 20240323_092729.jpg
    20240323_092729.jpg
    373,2 KB · Visningar: 62
IMG_1837.jpeg

Kattmys utan slut. Jag kom precis på att hon har varit väldigt konsekvent med den här placeringen sedan andningen blev struligare. Lilla läkekatten. :heart

I övrigt fick jag precis veta att jag får ny spis i kommande veckan vilket passar bra då den gamla verkar ha minst trettio år på nacken och ena plattan dessutom är sned.
 
Väntar på skjuts så jag och spionen kan åka till en annan skog och promenera med sällskap. Har packat väska med vatten till honom och mig, sele, koppel, skål, Alvedon och hundgodis. Synd att min hundlåda står längst in i förrådet under allt och att jag inte riktigt orkar dra fram den, för där ligger hans väska.... han kunde ju burit sakerna själv i dag ju!

Är fortfarande trött. Är så väldigt trött numera!
 
Har ju sedan valpen/unghunden flyttade hit blivit morgonmänniska. Vaknar av mig själv vid 05:30 varje dag och ligger och väntar på att hunden ska vakna vid 06:00. 😄 😅 Men vi packade in oss i bilen och åkte till skogen ett par timmar, kom sedan hem och städade hela lägenheten. Solsken gör verkligen så att man ser allt skit. Nu äter jag chips till lunch men borde äta något vettigare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 176
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 322
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 136
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp