Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud, vad trött jag är idag! Ville bara dra täcket över huvudet i morse och sova ett år. Men det var sista dagen för en anställd i stallet. Så det var viktigt att den pärlan fick ett kul sista ridpass. Hon blir saknad! Nu har vi haft avslutningsfika och jag krashat i sängen med elfilten. 😍
Gullgubbarna på väg hem från hagen idag:
IMG_3882.jpeg
 
Alltså när endokrinologen frågade om min kost. Jag bara: ”nej men det blir ju en del löjrom osv”. Hon bara ”okej… ja det är ju ok men vad mer”? Jag: ”nej men det är väl ganska mycket löjrom sådär”.

:rofl:

Trodde nu att det skulle stå i journalen ”basen i patientens kost består av löjrom”. Men nej denna avstickare hade ej noterats 😂
Undra när ordet löjrom för första gången kommer att figurera i min journal? 😜😜
Min anhörig som är läkare påstår att han är förvånad att det fortfarande ej är gjort en notering 😅
 
Kollade på en ganska anmärkningsvärd enkät riktad till hästägare eller andra hästmänniskor:

Ett påstående (svarsalternativ på skalan sällan/ibland/ofta) "min häst kostar för mycket pengar"
Nästa påstående (samma alternativ att välja mellan) "min häst kostar för lite pengar". O_o:confused::rofl:

Hoppas de följer upp med en rejäl djupintervju om någon svarar att det senare stämmer "väldigt ofta". (Eller oftare än "aldrig".)
 
Kollade på en ganska anmärkningsvärd enkät riktad till hästägare eller andra hästmänniskor:

Ett påstående (svarsalternativ på skalan sällan/ibland/ofta) "min häst kostar för mycket pengar"
Nästa påstående (samma alternativ att välja mellan) "min häst kostar för lite pengar". O_o:confused::rofl:

Hoppas de följer upp med en rejäl djupintervju om någon svarar att det senare stämmer "väldigt ofta". (Eller oftare än "aldrig".)
Jag gjorde den enkäten och svarade just för lite. Jag är ju inte hästägare längre utan hjälper till med en häst några dagar i veckan utan att betala något. Så jag tyckte det var svårt vilket svar jag skulle ange. 😅
 
Kollade på en ganska anmärkningsvärd enkät riktad till hästägare eller andra hästmänniskor:

Ett påstående (svarsalternativ på skalan sällan/ibland/ofta) "min häst kostar för mycket pengar"
Nästa påstående (samma alternativ att välja mellan) "min häst kostar för lite pengar". O_o:confused::rofl:

Hoppas de följer upp med en rejäl djupintervju om någon svarar att det senare stämmer "väldigt ofta". (Eller oftare än "aldrig".)
Finns det NÅGOT nuförtiden som kostar för lite... 😜??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 326
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp