Äh! Vem behöver mat när det finns konst, så jag valde föreläsningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör Kyra och hunden med.Hemma. Funderar på om Megara känner igen mina fotsteg eftersom hon sitter klistrad mot dörren när jag öppnar den. Vet inte hur hon annars hinner springa dit och sätta sig under tiden jag låser upp.
Bestämde mig för kyckling och den är inne i ugnen.
Alltså när endokrinologen frågade om min kost. Jag bara: ”nej men det blir ju en del löjrom osv”. Hon bara ”okej… ja det är ju ok men vad mer”? Jag: ”nej men det är väl ganska mycket löjrom sådär”.
Jag gjorde den enkäten och svarade just för lite. Jag är ju inte hästägare längre utan hjälper till med en häst några dagar i veckan utan att betala något. Så jag tyckte det var svårt vilket svar jag skulle ange.Kollade på en ganska anmärkningsvärd enkät riktad till hästägare eller andra hästmänniskor:
Ett påstående (svarsalternativ på skalan sällan/ibland/ofta) "min häst kostar för mycket pengar"
Nästa påstående (samma alternativ att välja mellan) "min häst kostar för lite pengar".
Hoppas de följer upp med en rejäl djupintervju om någon svarar att det senare stämmer "väldigt ofta". (Eller oftare än "aldrig".)
Finns det NÅGOT nuförtiden som kostar för lite... ??Kollade på en ganska anmärkningsvärd enkät riktad till hästägare eller andra hästmänniskor:
Ett påstående (svarsalternativ på skalan sällan/ibland/ofta) "min häst kostar för mycket pengar"
Nästa påstående (samma alternativ att välja mellan) "min häst kostar för lite pengar".
Hoppas de följer upp med en rejäl djupintervju om någon svarar att det senare stämmer "väldigt ofta". (Eller oftare än "aldrig".)
Finns det NÅGOT nuförtiden som kostar för lite... ??
Finns det NÅGOT nuförtiden som kostar för lite... ??
Det är därför det var billigt. Ingen äter det.Rotfrukter på extrapris, blir frestad att köpa fast jag inte tycker om dem och om jag köper kommer de ligga och halvruttna.
Eh jo? Folk äter grönsaker även om du inte gör det.Det är därför det var billigt. Ingen äter det.
Eh jo? Folk äter grönsaker även om du inte gör det.
Jag äter rotfrukter flera dagar i veckan.