Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska åka och handla efter jobbet eller inte. Men borde spara lite på elen pga ska besikta bilen och annat före jobbet imorgon och vill helst inte behöva ladda på stan pga tar tid.

Eller så handlar jag lokalt. Det går ju det med.
 
Hemma. Funderar på om Megara känner igen mina fotsteg eftersom hon sitter klistrad mot dörren när jag öppnar den. Vet inte hur hon annars hinner springa dit och sätta sig under tiden jag låser upp.

Bestämde mig för kyckling och den är inne i ugnen.
 
Hemma. Funderar på om Megara känner igen mina fotsteg eftersom hon sitter klistrad mot dörren när jag öppnar den. Vet inte hur hon annars hinner springa dit och sätta sig under tiden jag låser upp.

Bestämde mig för kyckling och den är inne i ugnen.
Hon ser dig inte i något fönster?
 
<snip> Funderar på om Megara känner igen mina fotsteg eftersom hon sitter klistrad mot dörren när jag öppnar den. <snip>

Det ar klart hon kanner igen dina fotsteg. Jag forstar inte varfor folk inte har nagot problem att acceptera att hundar kanner bade igen fotsteg, bilar, och kan klockan, men inte tror katter kan allt det ocksa?

forsok smyga uppfor trappan i strumplasten far du se om hon reagerar :D
 
Det ar klart hon kanner igen dina fotsteg. Jag forstar inte varfor folk inte har nagot problem att acceptera att hundar kanner bade igen fotsteg, bilar, och kan klockan, men inte tror katter kan allt det ocksa?

forsok smyga uppfor trappan i strumplasten far du se om hon reagerar :D

Nikita vet jag definitivt gjorde det. Hon jamade högt innan jag hann sticka nyckeln i dörren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 326
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp