Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skruttis ska träffa älsklingsveterinären på tisdag nästa vecka, tur det inte är så kallt men jag kommer ha motorvärmaren på så bilen är varm.Skönt att det är du och inte Skrutten för en gångs skull
Hon ser dig inte i något fönster?Hemma. Funderar på om Megara känner igen mina fotsteg eftersom hon sitter klistrad mot dörren när jag öppnar den. Vet inte hur hon annars hinner springa dit och sätta sig under tiden jag låser upp.
Bestämde mig för kyckling och den är inne i ugnen.
Hon ser dig inte i något fönster?
Det tror jag absolut hon gör! Lina känner igen mina föräldrars bil när de kör upp på uppfarten.Hemma. Funderar på om Megara känner igen mina fotsteg eftersom hon sitter klistrad mot dörren när jag öppnar den. Vet inte hur hon annars hinner springa dit och sätta sig under tiden jag låser upp.
Bestämde mig för kyckling och den är inne i ugnen.
Ja våra hör bilen. Men djur har också koll på klockan om det är samma tider.Det tror jag absolut hon gör! Lina känner igen mina föräldrars bil när de kör upp på uppfarten.
Hon kan klockan...
Mina föräldrar kan kommas lite närsomhelst. Lina hör att det är just deras bil och springer och sätter sig i hallen. Likadant när husse kommer hem. Mig struntar hon iJa våra hör bilen. Men djur har också koll på klockan om det är samma tider.
<snip> Funderar på om Megara känner igen mina fotsteg eftersom hon sitter klistrad mot dörren när jag öppnar den. <snip>
Det ar klart hon kanner igen dina fotsteg. Jag forstar inte varfor folk inte har nagot problem att acceptera att hundar kanner bade igen fotsteg, bilar, och kan klockan, men inte tror katter kan allt det ocksa?
forsok smyga uppfor trappan i strumplasten far du se om hon reagerar