Det ska bli -6 grader i natt....
HÀr Àr redan 2 minus sÄ fÄr se hur kallt det blir hÀr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska bli -6 grader i natt....
RÀkmacka hade varitSom hÀr, jag kÀnde inte för nÄgon varm mat - blev en rÀkmacka och en kopp te
Mina rea-böcker kom idag, 300 kr för allt detta tycker jag var ett fynd!
UngefÀr samma hÀr, tror jag.HÀr Àr redan 2 minus sÄ fÄr se hur kallt det blir hÀr...
Jag tog ölkorv.Ăr godissugen.
Ska Àta Àpple och se Uppdrag Granskning.
Quattro formaggi! Minst mer ost till folketVid nÀrmare eftertanke, det blir nog ost med en varm smörgÄs........
HÀromdagen var det en pÄ fb som gick ut och varnade för att det gick en rÀv i utkanten av stan. Jag frÄgade om den hade skabb. NÀ ville bara varna folk. Jo men rÀv.Var ut en sista kvÀllskiss med hunden.
Jösses sÄ rÀvarna skriker. Det skreks frÄn flera hÄll SÄ kanske det blir valpar till sommaren.
Jag konstaterar Äterigen vi bor för lÄngt bort. Behöver en @Mia_R pÄ jobbet.Har satt upp lappar pÄ jobbet att jag sÀljer Àgg om jag tar med i morgon sÄ fÄr man Swisha det man tar ur kylen. Fick Àven en bestÀllning som jag ska leverera till en kollega nÀsta vecka nÀr vi ses pÄ en kurs.
HÀromdagen var det en pÄ fb som gick ut och varnade för att det gick en rÀv i utkanten av stan. Jag frÄgade om den hade skabb. NÀ ville bara varna folk. Jo men rÀv.