Vad gör vi? Del CXCIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Köper vÄtservetter!
och reklamen blir sÄhÀr
1709752971804.png
 
AlltsÄ ser inte fram emot morgondagen.
Jag ska sitta med i en arbetsgrupp och den leds tydligen av en person med en helt skev dygnsrytm :p Hen bara "Lika bra att vi inleder runt 08.00". AlltsÄ vaaaad i helv... Dessutom ska vi inte ens vara i stan utan jag mÄste ta ngn buss 07.30.
 
Jag ser inte fram emot fredag. Först ska vi jobba till 8.30 sedan Àta fredasfrukost efter det sitta och lyssna pÄ pladder om hÀrdplaster som jag hört typ 4/5 gÄnger idag hÄller vi inte ens pÄ med det men mÄste göra det. Det tar 2 TIMMAR efter att man Àr krÀkmÀtt. Dessutom sist vi Ät frukost dÀr saknades riktiga köttbullar.
 
Har satt upp lappar pÄ jobbet att jag sÀljer Àgg som jag tar med i morgon sÄ fÄr man Swisha det man tar ur kylen. Fick Àven en bestÀllning som jag ska leverera till en kollega nÀsta vecka nÀr vi ses pÄ en kurs. :)
 
HÀromdagen var det en pÄ fb som gick ut och varnade för att det gick en rÀv i utkanten av stan. Jag frÄgade om den hade skabb. NÀ ville bara varna folk. Jo men rÀv. :eek: :eek: :eek:

HÀr i Sthlm innerstad Àr det en skabbrÀv som stryker runt. Folk delar foton pÄ den och bara "Äh vad gullig". SjÀlv hoppas jag att ngn skjuter av den sÄ den slipper plÄgas till döds..
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer pÄ vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 168
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 318
Senast: Shaggy
·
  • LĂ„st
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt nÀr jag grÀvde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 128
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den Àr ny och inte sliten, men jag fick en vÀldigt bra deal pÄ den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels frĂ„ga
  • Hur Ă€r processen

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp