Ska ut och mata hästar och fixa i stallet. Sedan ska jag sätta mig och skriva en stund, tillsammans med en skål apelsinchokladglass...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är du lärare i ?Surar över att på skräp. Har så ont i kroppen! Kan knappt ha tröja på mig för det gör så ont i huden. Blääää!
Lär sjuka mig imorgon. Känns också skräp och som att jag sviker mina elever som har så få lektioner kvar den här terminen..
Nåväl, positivt är att jag hittade en ärtsoppa i kylen som kunde inmundigas till kvällsmat. Plus att jag gick ett varv i trädgården förut och insåg att det är flera växter som börjar kika upp och att de frösådda rabarberna jag drev upp förra året verkar ha överlevt vintern i sina krukor och har nu små röda knoppar som kikar upp!
Borde inte proffessionella saneringsfirmor göra sånt? Du är väl kontorspersonal?Har slängt 32 kemikalier...
Och sanerat kemikaliespill från någon röten gammal härdare från tusen år sedan
Och lyckats få härdare på tröjärmen trots att jag hade dräkt, handskar, glasögon, mask, hårnät och hade tejpat ordentligt runt vristerna
Dräkten lyckades rivas upp och i samma veva rann det en massa från burken jag lyfte.
Så nu sitter jag och mailar företaget för att se om någon minns vad som var i deras härdare och om man kan tvätta tröja med härdare i tvättmaskin, eller om det bara är att slänga den.
Som här, jag kände inte för någon varm mat - blev en räkmacka och en kopp teHade ingen lust för mat ikväll. Åt ett par äggmackor och yoghurt. Precis lagom. Gör nog en kopp te lite senare!
Tyckte det började kännas lite kyligt inne, hade glömt stänga balkongdörren
Ikväll blir det att titta på Mästerkocken också!
Surar över att på skräp. Har så ont i kroppen! Kan knappt ha tröja på mig för det gör så ont i huden. Blääää!
Lär sjuka mig imorgon. Känns också skräp och som att jag sviker mina elever som har så få lektioner kvar den här terminen..
Nåväl, positivt är att jag hittade en ärtsoppa i kylen som kunde inmundigas till kvällsmat. Plus att jag gick ett varv i trädgården förut och insåg att det är flera växter som börjar kika upp och att de frösådda rabarberna jag drev upp förra året verkar ha överlevt vintern i sina krukor och har nu små röda knoppar som kikar upp!